OKAYA Foundation - New Price

Assalamualaikum...

ni nak straight to the point je ni.
nak bagitau. aku pun ada jual barangan make up gak tau. 
tapi tak banyak la. ada la sikit.

so ni antara salah satu yang aku jual.

OKAYA Foundation


sekarang dah new price dah tau. murah sikit. aritu dengar desas desus kata HQ nak naikkan harga. eh sekali turun da....

harga rapat aku nak kasi korang RM70 je termasuk kos pos.
tapi ni harga semenanjung tau. kalau nak pos ke sabah sarawak kena tambah sikit je, RM5 je... 

apa yang best OKAYA ni?
korang google je apa yang best OKAYA ni, pastu nak order kasi whatsapp aku je 0132650441. 

Nanti esok esok kalau berkesempatan aku sembang ngan korang kenapa ramai sangat suka dengan OKAYA ni sampai kejap je dah abis stok. nak tunggu stok baru lambat pulak. 

Sekarang aku nak masuk tidur dulu. busy skit lately nak settle kan tender berlambak ni wehhhhh.... 

Gud nite uols......

Comments

Popular posts from this blog

MSS? Apakah?

Big Pay Scammer

6kg hilang dalam masa 14 hari? Ini tips untuk mereka yang nak kurangkan berat badan.