Jerawat belakang badan

Assalamualaikum...

ni nak story pasal jerawat.. hihi
ramai yg dah maklum, lagi2 family & kawan terdekat muka ku ini banyak lah jerawat... sampai berkawah2 la pipi aku nih...

Jerawat kat muka senang jer nak kasi hilang... ni nak citer pasal jerawat kat belakang badan. korang ingat senang ke nak bagi hilang jerawat kat belakang badan.. 

ini pengalaman aku sendiri tau.. macam2 aku cuba.. scrub mak nenek scrub dah cuba.. lulur lah segala... aku siap p HUKM tau utk buat test ape ke hal kulit aku ni... ni bukan calang-calang punya jerawat yang keluar tau, besar2 baq anggg.. hahah...


Tapi lately ni aku baru perasan yg kat belakang aku ni dah tak naik jerawat.. bila belek2 kat cermin eh... parut pun dah kurang.... 

ha tu dia.... 
punya bertahun la aku cuba nak hilangkan.. alhamdulillah.... at least dah berkurangan... 

apa aku buat?
aku detox le badan... detox dengan Herblax & Alfalfa.. 
repair kulit dengan Sustain Release Vita C..

tapi aku tak ambik masa yg sekejap tau nak buat benda ni.. ha sebab tu la aku cakap jerawat kat badan ni susah skit nak hilang & pudar... aku consume benda2 tadi since 2011 & aku realise pun 2014.. hihi... 

jom tgk kenapa jerawat badan ni terjadi:

1. Peluh yang banyak
2. Tidur tanpa membersihkan badan @ ketika badan masih berpeluh
3. Resdung
4. Pemakanan yg tidak sihat

more info visit: Senang Diet & Cantik

so kepada yg ada masalah ngan jerawat badan ni boleh mencuba untuk detox dlu badan... 
bila dah kurang skit parut2 ni baru la rajin nak berlulur bagai...hihi... baru la kulit mantap licin berseri...

Suzie | Shaklee Independent Distributor | 0132650441


Comments

Popular posts from this blog

MSS? Apakah?

Big Pay Scammer

6kg hilang dalam masa 14 hari? Ini tips untuk mereka yang nak kurangkan berat badan.