Saturday, April 22, 2017

Shaklee revise harga setelah beberapa tahun harga tak naik
Suzie AhmadSaturday, April 22, 2017 0 comments

Assalamualaikum.

nak bagitau ni, Shaklee revise harga supplement dan harga baru ni akan berkuat kuasa pada 01 May 2017.

So lepas ni jangan terkejut tau bila tak dapat harga yang selalu tu.

lama dah Shaklee tak revise harga.. minyak naik ke GST ke ape ke harga gitu jugak.. 

ok ni aku ada bagi senarai harga untuk rujukan korang. Nak diskaun? meh jadi ahli ngan aku.. jimat 20%-30% dari harga retail ni. 







Suzie | 0132650441 | Shaklee Independent Distributor


Apa Kata Anda

In Category :
About The Author Suzie Ahmad Langkawi, Kedah, Malaysia Full time Shaklee Independent Distributor dengan pendapatan 4 angka sebulan, Ibu kepada 2 cahaya mata. Nak tau cara menjana pendapatan 3-4-5 angka dengan Shaklee? SMS/Whatsapp: 0132650441. Terima Kasih kerana sudi singgah di blog saya.. :-). Facebook

0 comments

Post a Comment