Thursday, September 1, 2016

Masih Pengedar yang SAH
Suzie AhmadThursday, September 01, 2016 0 comments

Assalamualaikum..

Selamat Pagi (masa di taip masih pagi, tak tau la korang baca kul brape.. hihi

Nak bagitau ni, walaupun aku ada jual macam2 sekarang ni, tapi aku masih lagi pengedar Shaklee yang sah tau.. cuma may be dah jarang buat promo kat FB, kat blog lagi la berkurun baru nak update. 

Tapi hari ni nak bagitau la kan.. aku nak update sebab teruja sangat dengan bulan ni punya promo.. perghhh gebu gebas la lepas ni uols....

sebab??

sebab bulan ni ada promo ESP & Vitamin C

apa promo dia?

Beli 7 percuma 1; beli 2 diskaun 5%



amacam?

terbaik uols.....

ok gerak lu pape roger... 

harga terbaik nak kasikkkk... hihi..

Suzie | 0132650441 | Shaklee Independent Distributor


Apa Kata Anda

About The Author Suzie Ahmad Langkawi, Kedah, Malaysia Full time Shaklee Independent Distributor dengan pendapatan 4 angka sebulan, Ibu kepada 2 cahaya mata. Nak tau cara menjana pendapatan 3-4-5 angka dengan Shaklee? SMS/Whatsapp: 0132650441. Terima Kasih kerana sudi singgah di blog saya.. :-). Facebook

0 comments

Post a Comment