Bila mood malas sampai......

Assalamualaikum...

aku sebenarnya banyak sangat nak story kat sini.. 

tapi lepas kes laptop rosak.. pc rosak.. aku jadi malas sebab yang aku ada cuma phone.

lepas tu ada la few issue yang tak boleh nak up ke media sosial lagi bertambah malas la..

this is the last year aku bersama dengan navy,, kenapa?

sebab husband aku decided nak stop a.k.a nak berenti navy...

so aku sekarang sedang meng'happy'kan diri & enjoy every moment yang ada ..

tak tau la hows life after this... 

.
.
.
.

ramai jugak reader yang terserempak dengan cerita aku pasal hapuskan jerawat 1 malam sahaja..
la ada yang ingat aku kelentong..

tak caya cuba la buat & hanya applicable utk Shaklee punya produk je.
produk lain aku tak tau.

aku berani up sebab aku buat.. ada jerawat picit vitamin e sapu balance makan..

terus terang harga agak mahal vitamin e ni.

tapi berbaloi...

ok jom chow dulu.. 

nanti sambung sembang lain ye... :-) 

Comments

Popular posts from this blog

MSS? Apakah?

Big Pay Scammer

6kg hilang dalam masa 14 hari? Ini tips untuk mereka yang nak kurangkan berat badan.