Kereta Sewa Langkawi

Assalamualaikum....

Ada tak antara pembaca blog aku ni yg nak datang bercuti Langkawi?

kalau ada yang mencari kereta untuk di sewa boleh la contact or roger2 aku / husband aku...

kami akan arrangekan transport... yela sementara kami ada kat Langkawi ni.. boleh la suggest kat korang kereta pada harga yang berpatutan... terutama kalau time public holiday/school holiday...

nak sewa kereta mat black aku tu pun boleh...

uiiii lupa nak cerita cik putih aku tu dah ade kawan... mat black nama dia... because my car is black! hahahhaha...

cik putih tak buat sewa la kawan2.... kalau sewa pun utk geng2 kapal je.. tu pun tak ambik duit sewa.. korang isi je minyak penuh... settle..! huhu....

SMS/Whatsapp: 0132650441 (aku lah ye suzie)
Call: 0139332344 (husband aku: rizal)

ooo lupa, kalau homestay aku boleh suggest yg mana.. tapi kalau hotel maaf la ye.. korang kena google sendiri...

-end-

Comments

Popular posts from this blog

MSS? Apakah?

Big Pay Scammer

6kg hilang dalam masa 14 hari? Ini tips untuk mereka yang nak kurangkan berat badan.