LIMA 2015

Assalamualaikum...

Bulan March aritu aku memang busy sangat dengan LIMA... 

!st time terlibat secara langsung dengan LIMA.. kalau tahun2 sebelum ni, aku terlibat secara tak langsung.. keje2 kat opis je... 

ape kes kan aku terlibat, kata dah tak keje dengan company lama.. 

dapat 2 projek katering dengan x-company.. alhamdulillah.. rezeki lah di saat aku memang sangat memerlukan.. 
walaupun bahagian aku tak banyak.. tapi lega la skit... 

bestnya dapat jumpa semula kawan2 lama... 

tapi kalau dapat berkumpul geng CCP ni lagi havoc! havoc! havoc!

RINDU...............

1st day catering macam ok... 
 
2nd day catering hancur lebur!!!
 
dengan tersangkut jem.. dengan lambat.. dengan makanan semua tak sedap!
 
damn! 
 
semua orang degil tak nak dengar cakap aku!!
 
aku bagi cara, aku bagi jalan.. semua tak nak dengar.. kenapa??  sebab aku muda? dorang lagi berpengalaman? ni lah mentality yg aku tak boleh blah! lepas tu semua lambat semua tak menjadi masing2 baru ada akai! tapi at the end of the day, aku jugak kena. adoiii... 
takpe.. dah lepas dah..
 
pengajarannya di sini, nak tolong pun agak2, kalau at the end of the day menyusahkan diri sendiri xyah! huhu..
 
busy sangat dengan katering dah hari ke 4 baru la berpeluang nak tgk exhibition & pertunjukan udara... tapi dah tak berapa nk best la.. nak best masa hari perasmian tu... 
Tun M ada dalam Hall Exhibition pun aku tak perasan dah.. punya la busy... 
 
ni nak belanja korang gambar yg sempat aku ambik ... 
may b korang dah tgk kat facebook.. tak kira nak belanja jugak hihi...
 











 


Bawak anak2 aku pegi tgk... 
tapi half way je.. lepas tu nak itu la ini la.. pening
 
panas.....

terbakar kulit.... sampai arini tak habis lagi kesan terbakar kulit dek matahari... 

korang ada cara yg cepat tak? menyampah aku tgk berbelang - belang ni hahahha...

supplement tetap telan dengan konsisten.. aku tak mo kulit sama dengan orang pulau ni.. (hahahha berlagak kat situ)








ok sampai sini je sembang teh tarik arini...
 
Line internet dah reach kuota.. menyampah.. semua jadi selow melow...
 
arghh stress!
 
jom telan B complex dulu..
 
da.....
 
Suzie | Shaklee Independent Distributor | 0132650441

 
 

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Big Pay Scammer

MSS? Apakah?

Jerawat belakang badan