Dinner BAKAT Laut 2014

Assalamualaikum...

asyik citer pasal Shaklee je kan.. nanti boring plak ye..
ni nak citer pasal Dinner BAKAT... 

BAKAT ni persatuan isteri tentera... automatik akan terjoin, tapi antara aktif ngan tak je la.. masa kat KL aritu walaupun umah BAKAT bawah je umah aku tapi tak penah sekali pun aku join hikhikhik... bz keje la nokkk.. kuar pagi balik malam.. kadang2 balik cuma utk tido je, pagi2 dah bangun g keje semula.. sian anak-anak aku.. masa tu lah... 
so memang tak join.. lagipun BAKAT sana boring.. balik2 masakkkkkk, gubahannnnnn, paling kuat pun bola jaring... 
KL derrr macam2 aktiviti boleh.. bowling depan umah je kot... KLCC belakang umah... p la jalan2... kan... hahaha.. (poyo! macam join.)

kat sini since dah tak keje, duk umah adalah perkara yg sangat memboringkan.. yela aku dah biasa keje kot... 3 hari lepas habis SPM aku keje kilang dah.. 2 bulan, berenti aku keje kedai gambar lak.. senang citer aku memang tak duduk saja la kat umah makan tido makan tido.. this is first time..
Tapi aku kat umah pun tak de la fulltime house wife... dah tu Shaklee ni ape nye...?

siap ada SOHO sendiri.. hihi... waktu keje aku sejak buat full time Shaklee ni flexible.. bila nak kje.. bila nak cuti, nak rehat.. ikut suka.. so hasilnya juga ikut sukaaaaa... 

rasanya ni 1st aktiviti BAKAT aku join... sebab apa? sebab ianya dinner! which is ko kena pakai yg senonoh sikit dari jenas & t-shirt hahaah.... + pakai wedges aku yg dah berbulan duk dalam almari... gilo beli mahal mahal almari pakai.. so masa ni la kan nak pakai pun.. anak-anak? bio la ayah dorang settle kan..asyik ibu je berkepit ngan dorang, bak kata org utara.. weii naik cemuih la.. sekali sekala kasi la chance utk "me time" tu kennnnn....


Tema: Glamourous!
bila sampai sana terasa betapa sempoinya la aku nih..
oii gila tak.. merelip relap masing2 siap ada p kedai mekap okeh... aku mekap sendiri je dengan apa yg ada.. tu pun... ada orang dah bising.. "amboii bermekap, kat umah tak bermekap pun" cissss!!! 

yg merelip relap cuma handbag je la tu pun bukan beli, dapat door gift masa kawan husband aku kawin.. hahahha gila kentang kan style aku... menggunakan apa yg ada semaksimum mungkin.. kesian.... hahahaha... 

dinner... dinner jugak... kerja tetap jalan... COD barang kat hotel... kan aku dah kata aku kerja ni bila bila aku suka je.. tengok sambil ber'dinner' kerja jugak.. mencari sesuap nasi... ecehhh! hihi



makanan kat hotel ni serius aku cakap kat hangpa. TAK SEDAP! SEJUK! BEKU!
desert punya gambo tak sempat nak snap sebab dah habis... giler ahhh majlis baru nak start desert habis.. ko buat sorang seketul je ke ape? 

tak tau sapa organizer.. aku tak tau camne organizer boleh pilih hotel bajet ni.. tak buat food testing kah? keras kejung ayam, ikan segala... out of 10 star i give 3 star je.. sori... memang part makanan hangpa fail.. sound system pun fail! RM30/person baik aku p makan kedai tepi jalan, lagi sedap. 

astaga.. astaga... maaf la ye.. emo lak...
kang ada plak yg hentam aku.. yela yela.. alhamdulillah.. nasib ada makanan.. org kat palestin tu? entah makan entah tak... syukurrr........ 

Dapat cabutan bertuah... bertambah koleksi cawan kat umah.. hihi.. hadiah kawin pun tak habis bukak lg.. tak pe rezeki jangan tolak.... 

dinner ni bukan setakat dinner je.. adala aktiviti lain.. karok wajib la ade.
aku pun sumbang kan lagu la jugak seketul... hahahah...

sume buh lagu sedih-sedih, meh la kita berjoget skit dengan dangdut... tapi!!! 
memang ke laut.. sebab musik kot lain aku kot lain.. hahaha aku tak tau la dia ciplak lagu kat mana.. lain kotttttt... & aku bukan 1st time menyanyi lagu tu ok! lagu wajib everytime p melalak kat karaoke, + aku penah dapat no 3 nyanyi lagu tu. dah la pakai video karaoke ciplak. yg original pun murah la bang oiiii... apa apa je la labu.... yg penting org enjoyyyy...

pastu sesi bergambar2... ehhh wajib la ade kan.... 






sekian.. tamat lah dinner kami tepat kul 11.30 malam, tak leh lambat2, semua ni mak mak orang... kang pak pak orang mengamuk payah lak...

elehhh kalau pak pak p melepak sampai kul 2-3 pagi tak pe lak kan kan kan? ada mak mak nak mengamuk bagai? hahahha macam sesi luah perasaan nampak... hahahahhaha.... 

last... wajib la ada gambo tuan tanah kat dalam blog ni kan.....

amacam? mengancam? ke terancam? hahahah
ada yg tanya gambo ni pakai camera 360 ke.... ? owh tidak sayang.... this is natural.. this is what we call SHAKLEE EFFECT! phone i tak de 360.. nampak cerah jelita ni sebab camera ada flash... 

nak tengok kalau tak de flash camne rupa?

ha ni la dia nya..... 
ada beza ke? cerah ngan gelap je la kan.. kan kan?

ha tu la dah kata tadi... this is what we call SHAKLEE EFFECT!

huh tak sia sia konsisten Vitamin C & Vitamin E... hihi..
Dooble Promo bulan ni, rugi tak ambik.. nanti dah GST jangan harap dapat harga yg macam ni lagi... 
ha.. sempat lagi tu... hihi.... 
ok nak wat keje lain jap.... adios!

Suzie | Shaklee Independent Distributor | 0132650441

Comments

Popular posts from this blog

Big Pay Scammer

MSS? Apakah?

Jerawat belakang badan