Tudung Sekolah

This is a sticky post, scroll down for new updates

Assalamualaikum...

Ada tak antara uols yang anak sebaya Ainin?
Ainin next year dah nak masuk darjah 1...
macam2 nak prepare..

So utk mengelakkan terasa mengalirnya duit macam air, aku dah start buat preparation.. beli sikit2 barang sekolah dia...

Yang mana boleh reuse aku reuse je.. zaman sekarang tak leh la nak serba baru.. selagi boleh guna aku guna la... 

Nak masuk darjah 1 nanti aku bercadang nak pakaikan dia tudung.. ok ye la dah nak 7 tahun.. so kena ajar basic pasal Islam.. cara berpakaian, cara solat, adab.. semua dah kena intensif... bukan la kata tak pernah ajar.. pernah.. cuma tak la tahap intensif..

Ingat tak tudung sekolah kita zaman dulu2? 

tudung aku dulu mak aku jahit kan je... sebab dulu mak aku kan tukang jahit...

Zaman sekarang dah susah dah nak jumpa orang yg pandai buat tudung sekolah.. 

ok untuk menyelesaikan masalah mak-mak yg bekerja... ni ada tudung instant utk budak2 sekolah.. 

kalau yang soft awning tu senang je nak basuh.. campak je dalam mesin basuh... sidai.. pastu gosok sikit, so tak de la nampak kedut2 sangat kan... 

Ada jugak hard awning... tapi kalau masuk mesin basuh, nt xde la rupa awning tu macam asal.. huhu... kemek2 skit la.. 

Harga untuk soft & hard awning ni sama je...

Size SS - RM10 (labuh dagu ke bawah 13')
Size M - RM12 (labuh dagu ke bawah 16')

postage boleh ke seluruh Malaysia... 

Warna yg ada:
- Putih
- Putih Nila
- Biru
- Pink
- Hitam

yang mana menjadi pilihan?

cara nak order senang je...

SMS/Whatsapp aku 0132650441 or boleh PM page Tudung Sekolah


Comments

Popular posts from this blog

MSS? Apakah?

Big Pay Scammer

6kg hilang dalam masa 14 hari? Ini tips untuk mereka yang nak kurangkan berat badan.