Monday, November 24, 2014

Langkawi Shaklee Independent Distributor
Suzie AhmadMonday, November 24, 2014 0 comments

Assalamualaikum..

Salam Isnin semua.. Ada yg lemau ke hari Isnin ni... aippp tak mo lemau-lemau.. 


Alhamdulillah, dah 6 bulan aku kat Langkawi ni..
Meninggalkan kawasan COD kat Wangsa Maju/Sri Rampai/Setiawangsa/Keramat AU
Secara rasminya sejak bulan Jun aritu aku adalah SID COD area Langkawi..

Tak pe walaupun masih ramai orang Langkawi yg tak tau lg, nanti ramai lah yg tau kan... 
Promo kena hebat... hihi...

Sesiapa berminat nak dapatkan Shaklee boleh SMS/Whatsapp/Telegram je aku 0132650441

Apa Shaklee ni?

Shaklee adalah ilham dari Dr. Forrest C. Shaklee & telah mempelopori pengeluaran supplement (makanan tambahan) sejak tahun 1915 & konsep pemasaran MLM pada tahun 1956.

ha lama dah kan... 

Secara ringkas mengenai Shaklee

- Syarikat makanan tambahan No 1 di US (lg sekali di tegaskan Shaklee tak de kene mengene dengan Israel)
- Syarikat pertama di dunia yg diperakui Climate Neutral (apa ni? - sila lah google)
- Melabur lebih dari US$250 juta dalam ujian klinikal, penyelidikan & pembangunan. Shaklee ada saintis sendiri, makmal sendiri tau..... 
- setiap produk Shaklee menjalankan lebih 80,000 ujian kualiti setiap tahun!

Tagline: 3S
1. Sentiasa Selamat
2. Sentiasa Berfungsi
3. Sentiasa Mesra Alam

Yang penting? Halallllllll....... Ada sijil halal. setiap tahun renew. 

eh nak citer ni.. Perkataan VITAMIN tu datangnye dari Dr. Shaklee tau pada tahun 1915. Dia mencipta Vitalized Mineral (Makanan tambahan pertama di dunia) & di singkatkan menjadi "VITAMIN"


so tak de sebab uols nak ragu dengan Shaklee... 
melainkan hati korang ada sakit... 
orang hati yg sakit ni, biasanya dia tak ke mana pun... 
bagi la fakta segunung pun... tetappppppp BUTA.. hihi...

ok moga berjumpa lagi....

pst pst... GST nanti ada perubahan tau pada harga... 
so sebelum perlaksanaan GST baik register ahli cepat... kalau tak menggaru nanti... :-) 


Suzie | Shaklee Independent Distributor | 0132650441


Apa Kata Anda

In Category : ,
About The Author Suzie Ahmad Langkawi, Kedah, Malaysia Full time Shaklee Independent Distributor dengan pendapatan 4 angka sebulan, Ibu kepada 2 cahaya mata. Nak tau cara menjana pendapatan 3-4-5 angka dengan Shaklee? SMS/Whatsapp: 0132650441. Terima Kasih kerana sudi singgah di blog saya.. :-). Facebook

0 comments

Post a Comment