Nutella & Go for sale

Assalamualaikum...

Aku ni tak tahu rupanya Nutella & Go ni rupanya adalah top selling ek kat alam maya ni.. hihi..

aku tau pun sebab x-opismate aku yg tanya kat langkawi ada tak, memang la ada.. tak la aku tergerak hati nak tengok, beli & sebagainya kan... lagi 1 aku tak pasti coklat boleh ke tak di pos pos ni... 

ok 1st try ni.. ambik order (dengan banyaknye hihi.. ) & pos 



Alhamdulillah selamat sampai Nutella & Go ni kepada tuan-tuan nye.. 
total 25 botol... dah selamat agaknya dalam perut masing-masing.. hihi....

Dengan itu aku sekarang open order untuk Nutella & Go ni..



RM8/pcs (tak termasuk kos pos)
Ada yg berminat nak order boleh kasi roger2 ye.. 
Jangan risau... tak de kredit nak sms.. boleh je Whatsapp/Telegram/Tango/WeChat sume ada... Instagram pun ade... semua guna nama & no phone yg sama or add kat FB Suzie Ahmad

Suzie | Shaklee Independent Distributor | 0132650441

Comments

Popular posts from this blog

Big Pay Scammer

MSS? Apakah?

Jerawat belakang badan