White Studio Photoshoot

Assalamualaikum...

masa aku up gambar2 white studio aku aritu ramai lah yg bertanya, kat mana, berapa, siapa bla bla bla bla...

ok ni nak cerita ni... white studio yg aku p ambik tu sebenarnya promo syawal... book je dulu gambo aku ambik kemudian sebab ye la aku sekarang kan dah duk jauh.. so nasib baik la akak tu paham. 

harga promo syawal ni aku dapat RM100 je.. berapa shoot? ikut suka.. semua gamba dia bg.. korang berapa lama larat nak shoot? within 1/2 jam je pun dah tak tau nak suh buat ape dah... ehh tu aku la.. korang aku tak tau.. hihi.. sebab aku ambik gambar anak2 je. untuk aku print & simpan dalam album. aku ambik masa dalm sejam setengah gak la.. lepas tu anak2 aku pun dah start tak de mood, masa tu la dia nak makan la.. nak tgk boboboy la.. macam2... & most of the time aku lepaskan je anak2 aku apa dorang nak buat.. kalau suruh2 pun dorang bukan paham nak wat cmne.. pastu pandai2 photogrpher nak ambik shoot camne so dapat la lebih kurang 100++ shoot... 

aku shoot masa balik merdeka baru ni... 

nak tengok gambar2 kami? tak de la aku nak sumbat semua dalam ni... ni ada few yg aku dah resize kan.. 

ada la jugak 3-4 shoot aku menyelit... ehhh rugi la tak menyelit.. dapat FREE makeup utk sorang, takkan saja2 makeup kan... hihi...

layan... gambar aku malas nk wat watermark... anak2 aku je.. kalau aku jumpa kat mana2 gambo ni aku tau la korang ciplak dari mana.. mesti blog ni la kan... 

eh sebelum tu kalau ada yg berminat dengan service white photo studio ni boleh contact:

Along Ayu - 0193792454 @ 0123848251

studio ni kat bandar tasik permaisuri KL je... selain tu ada jugak di sediakan service facial, lulur, massage etc... boleh call no yg sama utk appointment :-) 






























sekian... hihi... so kalau berminat boleh la contact no yg aku bg tu ye.. harga lepas promo aku tak pasti kena tanya tuan punya kedai... :-)

Suzie | Shaklee Independent Distributor | 0132650441

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

MSS? Apakah?

Big Pay Scammer

6kg hilang dalam masa 14 hari? Ini tips untuk mereka yang nak kurangkan berat badan.