Mealshake yg jadi rebutan promo pulak dah

Assalamualaikum... 

rasanya rata2 yg follow setiap bulan Shaklee nya promo mesti dah tau, bulan sept ni promo apa.. 


tu dia... tak pernah lagi lah Shaklee buat promo Buy 3 FREE 1 macam gini.. biasa Buy 6 FREE 1 kan... ha bila di kira kira semula Buy 3 ni lagi murah.. murah sangat... sangat-sangat murah.. hahaha... 

masih dengan isu lapuk? dedak ayam? apakah?

kesian tau orang yg duk sibuk mengutuk Shaklee ni, sebab hidup dia tak senang. ha jangan kata kedai offline je ada orang dengki, kedai online pun ada... contoh2 makhluk ni la.. dia tahu produk Shaklee masih tiada tandingan maka dia pun mencari lah akal untuk menjatuh kan orang lain,, haishhh busuknya hati...

untuk setiap produk, Shaklee menjalankan lebih 350 ujian keatas setiap ramuan botani & lebih 80000 ujian kualiti setiap tahun bagi menjamin ketulenan & keselamatan bagi setiap produk.
seba tu la kalau sold out korag terpaksa tunggu lama utk restok.. bukan suke2 je punya kerja ni.. lagipun Shaklee ada saintis dorang sendiri.. 

Jaminan Shaklee adalah keselamatan tanpa syarat.
so kalau korang ada masalah lepas mengambil Shaklee sila la consult SID semula ye.. may be healing crisis.. so kalau yakin lah produk Shaklee ni tak selamat korang boleh email ke Shaklee beserta bukti.. no worries... kes kes macam ni Legal Department kat US akan settle kan.. 

ok jom citer pasal mealshake!

Mealshake ni di perbuat daripada bahan semulajadi - Buah, sayur, kacang soya, Lactalbumin iaitu sejenis susu. 

jom tengok testimoni aku sendiri:-






ok ni cerita benar ye.. dulu aku duk berulang Bangi - Wangsa Maju
aku tinggal ngan mak aku. husband aku keje kat Lumut. hakikat yg awal2 aku dah tau, pas kawin aku takkan serumah ngan laki aku.. 

Siapa yg berulang KL mesti tau azabnya la jem kat KL tu.. baik pagi atau petang.. so rutin aku hari2.. kul 630 pagi @ 645 pagi kena keluar dari umah. kalau lewat kul 7pagi, alamatnye?? tak boleh sampai opis kul 830pagi.. so Ainin aku akan serah kat mak aku lah utk hantar ke baby sitter around 7pagi. sebab mak aku pun masuk keje kul 7 pagi.. kalau mak aku shift petang lambat lah sikit hantar.. 

Aku biasa gerak dari opis lepas maghrib, aku jarang balik on time.. sebab azab jem.. so lepas maghrib jem jugak tapi tak la teruk macam ptg.. agak2 sampai umah biasa kul 8mlm atau 8 lebih la lebih kurang..

gedebuk gedebak kul 11 or 12 dah nak masuk tido.. gitu lah rutin.. isnin - jumaat... kadang2 sabtu pun aku datang opis... nak siap kan keje yg tak siap.. hihi... 

So apa anak aku makan, apa khasiat dia dapat aku pun tak tau, sebab semua di jaga oleh baby sitter & mak aku..
yes masa tu anak aku memang kecik, & kurus!
mau tak makan memilih!

Alhamdulillah lepas di temukan dengan Mealshake, aku tak pernah risau ngan berat badan dia. dia agak gedebab.. tak la sampai tahap obesiti.. tapi sedap la kalau nak gigit.. hahaha.. umur 6 tahun berat dia dah mencecah 21kg (hahah baru je timbang tadi kat klinik, sakit mata pulak dah... musim kot)

makan dah tak de nak pilih2 ni.. makan je.. kadang2 siap dia sendiri yg minak nasi... demam, selesema, batuk pun dah kurang.. kalau dulu batuk & selesema la yg paling mudah dia dapat.

Apa lagi sebagai seorang ibu nak lagi selain kesihatan anak yg baik ?

walau apa pun orang kata mengenai Shaklee, dedak ayam? agenda yahudi? persetankan semua itu... 

yang penting aku yakin apa yg aku beri pada keluarga aku adalah yg terbaik!
kenapa?
sebab zaman sekarang banyak sangat sintetiknya.. kenapa perlu pilih yg sintetik sedangkan yg semulajadi ada depan mata?

u are what u eat..

setuju?

sila share entry ini :-) 


Suzie | Shaklee Independent Distributor | 0132650441

*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

Comments

Popular posts from this blog

MSS? Apakah?

Big Pay Scammer

6kg hilang dalam masa 14 hari? Ini tips untuk mereka yang nak kurangkan berat badan.