Hantaran Kahwin

Assalamualaikum... 

weekend ni korang wat pe?
siang tadi ada la kawan husband yg buat jamuan sikit, birthday anak dia.. so melantak nasi minyak ngan ayam masak merah.. fuhhh jahanam perut ku arini... hahah

lepas asar bergerak la kami dengan geng2 Northern Livinian g main bowling plak kat Jeti Kuah tu.. 

ha.. rezeki arini sebab bayar terlebih utk sorang, maka aku di paksa untuk main bowling... segan wehhh mana reti nak main, manjang ke longkang.. penah tau ada kejadian masa tu main bowling kat Putrajaya, lagak dah ade dah gaya macam profesional.. haremmmmm elok aku nak baling bola terpelanting kat belakang!!
gilosss, laki aku pecah perut gelak kat aku, hampeh! dah la dia jenis gelak bergegar bangunan.. boleh bayang tak? aku rasa nak sorok kepala masuk bawah kerusi oooo...
harini punya game, aku siap baca bismillah... jangan la bola ni terpelanting ke belakang... masuk longkang tak pe. jangan ke belakang.. hihi... 

fuhhh lega... tak de kejadian menyayat hati berlaku hahaha... bole la utk orang macam aku yg setahun sekali baling bola bowling... 1st game 69 pin, 2nd game 58 pin... hihhihihi.. haip jangan gelak.. ok apa ada jugak pin kan dari tak de langsung hahahah...

ha ni nak citer pasal hantaran kawin... 

ni bukan calang2 punya hantaran kawin ni.. hantaran kawin set Shaklee... dah semakin menjadi trend dah sekarang ni.. kalau tak sebelum ni sibuk je ngan barangan branded jadi hantaran kawin kan, this time try buat kelainan dengan bagi set Shaklee, set Shaklee ada macam2, barangan penjagaan muka, penjagaan rambut, set subur, set kulit, set mengandung aishhh macam2 la... boleh PM aku kalau nak tanya pendapat. kalau nak mintak tlg aku gubahkan pun boleh, tapi make sure korang kawin kat Langkawi lah kan. takkan aku nak pos pulak.. :-) 

Jom usha contoh2 set hantaran yg aku jumpa semalam (carik pakai google ler..)


Sumber: Blog mummylyana

Sumber: Blog mamadhia-vitashop

Sumber: Blog ibuvitaminshop

Sumber: Blog itikgolek

Sumber: Blog jomsinggah

Sumber: Blog blossomummy

Sumber: geniusresources

Sumber: Blog buahatikusayang

Sumber: Blog mrich2u

Sumber: Blog syikinhashim

Sumber: Blog shavitaminmiri

ha ni lah antara contoh2nya... 
so sekarang tak yah pening2 fikir nak buat hantaran apa.
ermm kenapa lah lambat sangat jumpa Shaklee kan. kalau tak one of the hantaran aku masa bertunang mesti Shaklee hihi... 
kenapa bertunang? sebab masa nikah tak de hantaran2 dah.. buat semak aku je, yg ada cuma 1 dulang yg ada duit mas kawin & rantai kawin.. tu jer...
semak sebab aku nikah & bersanding pada hari yg sama, nikah pagi, sanding tengahari, ptg outdoor.. settle!
penat tapi keje senang.. semua buat dalam masa 1 hari... 

ok kalau dah ada idea nak wat set apa hantaran korang jangan lupa contact aku ye.. cuti sekolah dekat dah ni... order cepat dapat cepat... :-) 

Suzie | Shaklee Independent Distributor | 0132650441

*produk ini tidak bertujuan merawat atau menyembuhkan penyakit. sila dapatkan nasihat doktor terlebih dahulu.

Comments

Popular posts from this blog

MSS? Apakah?

Big Pay Scammer

6kg hilang dalam masa 14 hari? Ini tips untuk mereka yang nak kurangkan berat badan.