Giveaway

Assalamualaikum...

ha ni nak citer ni.. 

nak kasik Performance Drink percuma kat korang, hanya seorang sahaja yg kaan dipilih..
ha peminat performance drink ni suka la kan... 

caranya senang je....



g kat page aku... click je ni ---> Butik Kesihatan Online

lepas tu ikut arahan ni

1. anda haruslah LIKE page Butik Kesihatan Online ini.

2. SHARE picture ini berserta slogan " Saya nak Performance Drink ini kerana _______________" 


3. KOMEN di post ini "saya dah"

Pemenang akan dipilih berdasarkan berapa LIKE yg anda terima pada SHARE .

Pemenang akan menerima Performance Drink ini serta hadiah misteri PERCUMA!

*sah sehingga 20 Sept 2014 

Sebarang pertanyaan boleh PM


ini hanya sah di page aku ni je tau.. ha korang jangan gatal p tanya plak kat branch sebab tak de... ni cuma ikhlas aku nak kasi korang cuba Performance Drink ni.. :-) 

ok selamat mencuba.....


Suzie | Shaklee Independent Distributor | 0132650441


Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Big Pay Scammer

MSS? Apakah?

Jerawat belakang badan