Tahun 1 2015

Assalamualaikum..

Selamat Hari Raya... 

Nampak ni?
ha ni nama dia PC.. hihi...
Laptop aku tinggalkan kat umah mak, nanti udah ade ongkosnya baru la bawak g bengkel betulkan. aku kan degillll... nak jugak selamatkan file dalam tu. dah kata tak boleh tak boleh tak boleh la.... 
Sebenarnya PC ni pun demam gak.. tapi.. konsepnye kat sini jangan putus asa!
Aku pasangkan je semua ni, pastu aku godek sana godek sini, tanya sana tanya sini...

tup... tup... bila restart entah kali yg ke berapa dia ok la pulak... 

Apa masalah PC ni?
masalahnya adalah..... mozila & chrome hanya boleh masuk FB jer.. website lain dia tak leh. ada error...
aku tak tau apa masalah sebenar. dah buat clear cookies la apa la pun x menjadi... 

harap2 sementara tak de laptop ni PC ni boleh la behave skit ye.. jgn noty noty ye.... hihi... 

bukan nak citer pasal PC je arini.. biasa la mukadimah panjang... 

dah berjaya!
haha poyo jer lebih..
berjaya register & buat pengesahan sekali... 

ikutkan dah lambat nak registerkan Ainin sekolah darjah 1... 
laki aku biasa lah kan... orang lelaki ni la yg aku menyampah.. suka bertangguh.. 
dari bulan 5 ke bulan 6 sampai la puasa & dah raya!
aku ambik inisiatif sendiri la register kan Ainin.. 

Alhamdulillah.. Allah sayangkan aku... aku g sekolah tu tepat pada masa.. so sekarang tunggu pengesahan je la, surat akan sampai ke rumah...

wah... Ainin lahir kat Serdang sekolah Kedah koooo.....

eh..eh...eh.. macam ibu dia la kan... lahir kat Felda Ijok Selama Perak, Sekolah kat Bandar Baru Bangi Selangor... (motif?? saja kot kot ade kawan sekolah baca blog ni kan.. boleh jejak kasih.. hihi)

alahai... kejap je masa berlalu.. dah nak masuk darjah 1 dah anak aku kan..
segar lagi ingatan aku camne seksa nya nak beranak kan dia.. siap tobat tu tak nak beranak lagi.. hahah tobat tobat punnnnnn 'accident' jugak si Adam tu hahaha... tu nama dia tobat nasuha.. hihi... 

Ahad ni birthday Ainin yg ke 6... 
apa plan ek? dah la hari sekolah.. tak leh nak g celebrate ke ape.. kalau kuar pun kena cepat balik sebab dia kena tdo awal. kalau tak esok nak bangun g sekolah meroyan.. bukan dia.. aku yg meroyan nak kejutkan dia bangun tido... hahha... 
nak wat camne... ANAK BAPAK..... tension aku... hahah... 

eh korang dah beli Shaklee?
ala... segan ke nak contact aku?
tak pe korang boleh je beli sendiri..
click je kat eSell sebelah tu... 
nanti consultation camne nak makan ape sume sms/whatsapp je aku tau.. 
ateee kalau dah segan nak sembang... SMS/Whatsapp je la.. In Shaa Allah respon segera...

ni no aku ye +60132650441

ok nanti sembang lagi ye...
thanx sebab sudi singgah blog ni... :-) 

Comments

Popular posts from this blog

MSS? Apakah?

Big Pay Scammer

6kg hilang dalam masa 14 hari? Ini tips untuk mereka yang nak kurangkan berat badan.