Aidilfitri 2014

Assalamualaikum... 

Selamat Hari Raya Aidilfitri buat semua...

Sejak laptop duk bengkel langsung tak berkesempatan utk update blahun og ni. ni pun quick update je untuk mengucapkan raya buat semua..

Tema tahun ni suppose Royal Blue..
tapi sebab tak beli serentak, beli lain2 waktu maka color royal blue tu tak berapa nak royal blue.. 
paling frust aku le... sebab baju aku beli online.. dalam gambo memang nampak royal blue. sekali sampai color paling aku tak suka lak tu.. NAVY BLUE!!!
tu lah pro & cons bila beli online.. beria la penjual ni cakap memang tu la color yg aku mtk & sebab lighting color nampak macam lain. puiiii!! beza kot royal blue ngan navy blue tak kira la lighthing beza ke ape ke... jauh beza kot!

di sebab kan frust menonggeng tak la aku pakai baju.. TAK NAK huhu...

Muhasabah... nasib ada baju, kat palestine tu camne la dorang beraya kan... 
Alhamdulillah...


maka tahun ni, macam ni lah raya aku sekeluarga.. caca merba.. 

Selamat Hari Raya Aidilfitri 2014 kepada semua... 

Nak order Shaklee boleh sms/whatsapp 0132650441

raya raya jugak.. kedai bukak jugak.. 24/7/30/365 :-) 

Comments

Popular posts from this blog

MSS? Apakah?

Big Pay Scammer

6kg hilang dalam masa 14 hari? Ini tips untuk mereka yang nak kurangkan berat badan.