Shaklee Di Rumah

Assalamualaikum..

Salam Jumaat semua... Penghulu segala hari... Jom baca surah Kahfi... Ayat 1 - 10 & juga 10 ayat terakhir...
aku arini 'cuti', maka baca tafsir je la ye.. :-) 
dah lama tak 'cuti'.. ambik cucuk depo tu membuatkan aku tak 'cuti', ngam 2 tahun kena stop lah kan.. lebih2 ada side effect.. lepas tu tunggu lah waktu 'cuti' korang kembali normal... lama jugak la menunggu... hihi... perancangan keluarga... aku ni subur benau... hihi... 
alhamdulillah.. Adam pun dah 3 tahun... tak sempat lagi fikir next project utk new baby.. hahaha nanti dlu ek.. kasik akak rehat dulu nokk... 

alhamdulillah dah 3 minggu berada di Langkawi.. jangan tanya la best ke tak. sebab belum rasa lagi.. masih busy ngan kemas umah yg aku rasa haiiii bila nak habis, macam byk sangat jer... 

akhirnya aku berjaya men'Shaklee'kan rumah ku... hihi...
hampir semua produk aku guna... tinggal Vivix jer lagi... bila la nak dapat guna Vivix ni.. 
kenapa aku sangat suka kan Shaklee?
sebab op coz la ianya semulajadi. 100% confirm semulajadi.. pastu kehidupan kami 1 family lebih sihat.. jarang sakit/demam. mencegah lebih baik dari merawat bukan. bukan lah kata tak sakit langsung... tipu la sangat kan... ada jugak.. sakit tapi bila di datangi penyakit kami cepat sihat.. 
contoh macam anak-anak aku la.. demam ke selesema ke cepat je sihat.. paling lama pun 2 hari je.. kadang demam tak perlu ponteng sekolah pun.. 
kita ni sebagai ibu kalau anak tak sihat kita la yg paling risau kan... 

macam awal2 sampai Langkawi ni lah dulu.. Adam demam jugak la.. tapi tak lama pun..bagi dia kunyah Nutriferon tu 1 sachet, alhamdulillah esoknya sihat berlari melompat macam biasa.. sampai ayah dia pun heran.. aiii kata demam? haaha... 

tengok Adam yg umur 3 tahun pun Nutriferon kunyah jer.. aku yg dah besor ni pun bancuh dalam air.. hahaha cess!! 

so kalau korang ada anak yg kerap tak sihat tolong lah ye.. tolong do something.. kesian tau... 
kalau nak Shaklee boleh cuba Mealshake & Nutriferon.. 
Mealshake ni kira persediaan awal la utk mencegah.. Nutriferon ni pulak kalau demam ke selesema untuk meningkatkan sistem imun badan utk melawan kuman tu... 

Harga pulak meh sini nak bagitau awal2 so korang boleh buat bajet: 

Mealshake - RM113.75
Nutriferon - RM181.25

tahan lama 2-2 ni so tak yah risau la tiap2 bulan nak kena keluarkan amount ni.. dari tiap2 bulan muka korang je kat klinik tu kan.. dah la kena tunggu.. buang masa tau. aku paling menyampah bila nak kena menunggu kat klinik.. hihi.. 

nak murah lagi jadi ahli...! RM75 (include postage) seumur hidup! tak payah nak renew setiap tahun.. kalau tak nak business pun tak pe.. jadi ahli beli utk makan sendiri.

ehhh terpanjang pulak cerita.. hahaha asalnye tadi nak cerita pendek je.. ok la.. aku nak pi masak lak ni.. duk sini keje aku masakkkkkkkkk je la.... tak pe... positip jer... asah skill. sebab aku ni kan skill masak tahap chef chef hahahahha... sila muntah darah... 

ok nanti nak sembang pasal masker plak... ha.... korang kan suka bab cantik cantik nih... walaupun kulit aku tak la cantik mana.. tp kalau ko tengok kulit aku zaman-zaman rock kapak dlu lagi horror wokehhh...

apa aku guna? ehhhh opkos la Shaklee.. tengok gambo atas tu... hihi... chow dulu.... 


 

Comments

Popular posts from this blog

Big Pay Scammer

MSS? Apakah?

Jerawat belakang badan