Berhijrah

Assalamua'laikum....

Allah... dekat sebulan rupanya tak bersembang kat sini...
arini tak sembang pasal produk, tapi nak sembang pasal hijrah...
wahhh.... perkataan sangat tomakninahnyerr...!
Hijrah atau dalam erti kata lain berpindah....

ye... kami akan berpindah ke LANGKAWI... eceh! korang kata syok la kan... syok kalau g berjalan. yg tak syok kalau nak duk sana.. hihi... 
dengar cerita anak bisnes aku kat sana (ha aku ade seorang legasi kat sana) perangai orang sana pada pendapat aku pelik sikit.. haha.. pelik camne? ermmm tak tau nak cakap tunggu aku kesana la ek baru aku citer..
ada sesiapa orang Langkawi tak yg baca blog bersawang aku ni?
ampun ye kalau salah... 

ceritanya macam ni.. memang niat untuk berpindah ke sana ada.. awal2 aritu aku bagi diri aku masa 3 bulan je. untuk aku kuatkan base business Shaklee kat KL ni.. 3 bulan selepas tarikh aku tinggalkan company aku tu... tp bila cukup tempoh 3 bulan business base tak berapa nak kukuh, masih ada naik ada turun.. tu biasa.. 

so aku pulak decide untuk habiskan dulu 1 semester sekolah Ainin.. maka bukan 6 In Shaa Allah baru la berambus aku dari KL ni hahahha....
Tapi Allah sebaik-baik perancang. Aku perlu kosongkan rumah ni sebelum 30 Apr 2014 sebab dah ada senarai menunggu.. 

Maka dengan ini In Shaa Allah, bermula bulan 5 COD area aku akan beralihlah... 
tapi kepada sesiapa yg biasa COD area kat KL ni jgn la risau.. anak bisnes aku ada kat sini... nanti kita kontek kontek ye...

Agak berat juga, sebab memikirkan ramai je customer yg COD kat KL ni.. 
tak pe muhasabah diri, rezeki Allah tu luas, bumi Allah ini luas.. 
mungkin dengan penghijrahan ini lebih baik dalam mengukuhkan base Shaklee aku.. 
siapa tahu? ALLAH SWT je yg tahu.. yakin dengan Dia.. kerana Dia bertindak mengikut sangkaan kita.. maka bersangka baik... 

termenung la kejap memikir camne nak kemas barang yg sikit punya banyakkkkk ni... tak pe kita buat 1-1 ye... dengan kaki tempang ni.. huhu...

tempang le.. semalam jatuh tangga... hihi... Alhamdulillah.. tak ada yg serius.. bengkak sikit.. 

ok nanti kita sembang lagi.. bulan ni promo ESP sampai 31 MARCH 2014 - rugi oittt kalau tak ambik sekarang... rugi... 
2 tahun sekali je dia promo ESP.. tak ambik sekrang bila lagi ye dak?


Comments

Popular posts from this blog

MSS? Apakah?

Big Pay Scammer

6kg hilang dalam masa 14 hari? Ini tips untuk mereka yang nak kurangkan berat badan.