Super Family Day

Assalam semua....

yeay! akhirnya ber'update' jugak citer pasal Super Family Day ni on 2 Nov 2013 - 3 Nov 2013... fuh!! macam busy benau jer kan... (smile)

Tempat kejadian adalah kat De Palma Hotel - Kuala Selangor..
service hotel ni? bole la... nak kata best sangat pun tak jugak. tapi confuse. apesal ramai suke wat event kat sini.. makan pun tak la sedap sgt.. bole la....

Aku one of the AJK la.. camne kami AJK ni wat kje? SSSSEEEEEMMMUUUUUAAAAA via online...ha tu yg best tu.. kami meeting sekali jer.. kat KLCC.. tu je la sekali.. lain sume via online.. aku ni bahagian hadiah.. alhamdulillah.. murah rezeki aku.. dapat beli hadiah yg on budget & murah. murah pun ade kualiti ye....

sampai-sampai lepas Asar tu kami memulakan aktiviti. Sukaneka...!
















Aktiviti utk anak, mak, pak cukup ... tapi laki aku poyo lebih. duk tepi longkang ambik gambar. tapi gambar ape dia ambik aku pun tak tau.. semua gambar ni sume aku ambik dalam group.. uhhh kuciwa.... igt cantik la gambar yg dia ambik....

malam nya dinner & sharing kisah masing-masing. termasuklah sharing dari AKU!!
tercekik sotong kot.. hahaha tetb nama ku diseru... 




aktiviti last malam tu ape lagik... karok la.... tapi sapa je yg tinggal... kami AJK jer.. tu yg berani tu..

tapi kan ade kejadian..sebelum start event ni boleh plak AMP meletup! hangit 1 dewan kot... sudahnya emcee terjerit2 la bercakap.. caya la CTZ... 

pastu bila nak karok CD bawak sendiri.. nasib la cik kak Eppi (free hair) tu berlambak koleksi CD karok... hahaha 

Esok paginya ade sesi utk mak mak.. bapak-bapak boleh la bawak anak p berendam lepas breakfast... 

Alhamdulillah.. sempoi jer.... 

pagi ni Presidential Master Cery sempat la datang bg tips & motivasi... sapa tu? 
Dialah pemilik JUTAWAN, In Shaa Allah semua akan jd Jutawan kalau betul cara & niatnya... Amin....



 
 

Comments

  1. sgt best...hahhahaha...sib baik ada gak gambo aku.....

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

MSS? Apakah?

Big Pay Scammer

6kg hilang dalam masa 14 hari? Ini tips untuk mereka yang nak kurangkan berat badan.