SUPERVISOR!

Assalam,

Alhamdulillah, Setelah mencuba sejak March 2013, akhirnya pada bulan Aug 2013, title SUPERVISOR menjadi milikku & 4 figure income with Shaklee menjadi kenyataan... Syukur Alhamdulillah...

lama dah cerita ni basi.. ahaks! sejak memegang title supervisor ni tanggungjawab menjadi semakin berat, empayar Amazing semakin berkembang.. 

Alhamdulillah income pada bulan tu lebih dari rm2k, mungkin pada sesetengah orang amount tu sedikit, tapi pada aku.. lepas 2 bulan duit kereta nokks.. hihi...

thanx to my Upline Master Azlin, sidelines yg selalu bagi semangat bila aku down, thanx to my anak-anak biz, u all truely AMAZING!

thanx to my Hubby too.... sebab kata-kata dia la buat aku lg semangat nak tunjuk ape yg Shaklee boleh bagi... now sejak 2 bulan bergelar supervisor dia la antara orang banyak jugak membantu aku dalam biz ni... 

thanx to my kids also, sebab faham ibu.. anak-anak ibu tak pernah kacau ibu buat kerja. pandai buat hal masing-masing bila kat rumah dah start mengadap laptop @ sibuk packing barang customer.. u two are awesome!

thanx to my customers yg always support aku & percaya pada aku untuk consult korang... 

last but not least, to my parents! mak abah... terima kasih sebab sentiasa mendoakan yg terbaik unutk anak mereka yg agak degil ni.. 

wahh dah macam bg speech, padahal baru naik supervisor tuh.. hahah... next mission was... melahirkan seorang leader di bawah empayar AMAZING by Jan 2014!

who's the next leader?? is that u??

kalau mahu bersama aku menjana pendapatan sampingan boleh je contact aku 0132650441...

p/s: maaf kalau ade sesiapa yg tertinggal... 

 

Comments

Popular posts from this blog

MSS? Apakah?

Big Pay Scammer

6kg hilang dalam masa 14 hari? Ini tips untuk mereka yang nak kurangkan berat badan.