Penutup Syawal

Assalam...

orang dah habis lama dah syawal, aku ni baru nak citer pasal raya... yela aritu citer sikit je.. ha ni terus citer pasal penutup syawal terus.. hahaha

lama tak menjenguk.. mood bercerita agak kelaut skit dengan macam-macam hal berlaku lately ni menyebabkan aku tak berkesempatan nak bersembang ngan korang kat sini..

geng-geng opis... jamuan penutup syawal kat opis aku... sebelum start majlis aku sibuk dengan benda lain kat luar opis..maka aku join dorang pun agak lambat la.. 
may be ni adalah jamuan raya terakhir aku dengan opis.. huhu sedih tak sedih la... sedih sebab dapat sesuatu yg aku tak jangka.. + aku dah plan untuk benda lain..
memang niat nak resign by 2015 so aku boleh focus with my SHAKLEE & family.. tapi apakan daya tawaran datang cepat dari apa yg aku jangka...

ok jom layan dulu gambar2 masa jamuan penutup syawal baru ni... 















enjoy every single moment here.... sob..sob...sob.....

k la stop sedih2... lama2 sedih rrruuuugggiii......

ok till then.. nanti sembang lagi ye.... 
sekarang sedang membesarkan lagi empayar AMAZING.. dah merata dah geng AMAZING kat Malaysia ni.. cuma belum berkesempatan nak perkenalkan sorang-sorang kat blog ni.. :-) 
eh baru 2 orang aku kenal kan kat sini ek?? sorang kat Nilai sorang kat Kuantan... ada lagi.... coming soon.... 

alhamdulillah.. target untuk dapat 4 figure income dengan SHAKLEE tercapai pada Aug lalu.. syukur sangat... thanx to team AMAZING... dalam team ni jugak dah ade yg merasa 3 figure income.. ok jom anak - anak kejar mak... hihi...

itulah kami dalam SHAKLEE a.k.a AMAZING a.k.a S-Mommies a.k.a JUTAWAN.. downline kami panggil anak-anak..kenapa?? simboliknya... ibu mana yg tak nak tengok anak - anak masing2 berjaya?? kalau mak berjaya anak mesti sama macam mak atau lebih lagi... setiap anak-anak tidak akan d biar terkapai-kapai, setiap anak akan di beri tunjuk ajar.. moral support & juga akan berada dalam group yg sangat-sangat positif.. dengan group begini mampu menukarkan korang yg sekarang kepada yg lebih baik...

nak tahu ape yg best join AMAZING ni?? dan mahu jana pendapatan sehingga 5 angka??
 

 

Comments

Popular posts from this blog

Big Pay Scammer

MSS? Apakah?

6kg hilang dalam masa 14 hari? Ini tips untuk mereka yang nak kurangkan berat badan.