Selamat Hari Raya Aidilfitri


Assalam....

Alhamdulillah.. Ramadhan menghampiri penghujungnya... bagaimana Ramadhan korang tahun ni? lebih baik dari tahun sudah? ke sama jer? 

Harini 28 Ramadhan 1434H... 

persiapan raya korang camne? aku? tak de ape... tahun ni lebih focus kepada pengisian Ramadhan.. Alhamdulillah lebih baik dari tahun sebelumnya... baju raya ke shopping raya ke semua serba sederhana.. baju? pakai je baju masa adik aku kawin baru ni.. tak de la baju baru... jimat! baju anak-anak, alhamdulillah nasib la mak aku tukang jahit.. dia la yg buatkan.. baju husband?? dia tempah sendiri kat kampung.. murah je.. kuih raya?? aku tahun ni habiskan RM100 utk kuih raya... ye... RM100 sahaja....

see sangat sederhana... 

ape-ape pun... walau cuti raya... Business adalah seperti biasa.. kedai online aku tetap open 24/7 .. tak yah risau la sms/whatsapp jer.. 0132650441 .. kalau tak tidur memang aku jawab... 

dengan itu ucapan Selamat Hari Raya dari kami sekeluarga untuk korang semua!!

 

Comments

Popular posts from this blog

MSS? Apakah?

Big Pay Scammer

6kg hilang dalam masa 14 hari? Ini tips untuk mereka yang nak kurangkan berat badan.