Separuh Jiwa ku Pergi

Assalam..

harini dah 6 Ramadhan (In Shaa Allah), so far how?? doing good?? 
Ainin alhamdulillah.... berjaya dah berpuasa 5 hari penuh... 

Short story jer ni... asyik la citer Shaklee kan.. nanti korang bosan lak...
semalam menghantar Mr. Hubby ku ke KLIA.. akhirnya dia pergi jua bersama-sama separuh jiwa ku.. hahaha feeling jiwangsss akak dik.... hihi....

uishhh korang pikir ape "pergi jua" tu?? jangan salah paham.... Mr. Hubby ku dah draft (transfer) ke Langkawi nun sana.... suppose bulan Jun aritu gi.. delayed... delayed.... at last tiba waktu & ketika meninggalkan kami kat KL ni... 

Sedih?? tak jugak cuma sayu, sunyi & pedih hahah...... start arini dah xde orang boleh belikan makan utk sahur & berbuka.. sebab sebelum ni tu la tugas dia.. hahah... kenapa aku tak masak? panjang lak nak citer nape aku tak masak kan.. kata tadi short update je... hihi... 

kenapa tak ikut?? banyak sebab aku tak ikut.. ikut kan hati memang nak ikut.. ikut je kemana dia pergi.. tempat seorang isteri kan disisi suami??.... tapi tu la ikut hati mati orang tua tua cakap....
banyak faktor kenapa aku masih stay KL.. ikutkan memang nk keluar dari KL ni... bosan.. hahah ada org syok ek duk KL.. kenapa aku bosan??semua ada kot....yup memang semua ada.. tapi aku bosan JAMMED di sana sini.. nk bergerak g kedai depan umah pun JAMMED kak senah oiiii!, serabut la duk KL ni... duk Langkawi syok gak.. aman jer... tapi apakan daya.... jodoh belum nak ada.... 

semalam sejarah gak bukak puasa kat depan balai berlepas KLIA.. haha berkelah kami anak beranak... 
start harini bermula la rutin ku... sampai opis je aku dah pikir.. pampers Adam dah habis.. kedai mana nak g yg jual murah. nak ke sini... hadoiii arini pasar malam jem siot.. parking susah.. bawak budak2 pulak... kang ade pulak tarzan tgh2 bandar, nak kesana... jauh plak... kejar masa lak.. sb Ainin kena tido awal... nanti nak bli lauk sahur pulak... aishh macam2.. tu baru citer pampers Adam... hahah... 

korek2 beg duit... cukup kah?? minyak keta tak isi lg.... macam ni la agknya kehidupan seharian seorang ibu tunggal... nasib la aku pegang title ibu tinggal... hahah ikutkan seminggu je kot kena tinggal..nanti weekend dia balik... tapi..... takat mana lalu nak balik tiap2 minggu..ingat ni ape?? KL-Lumut kah? 

tak pe....  Allah ada sentiasa bersama aku & anak2.... bertabah lah ye.... :-)

Selamat Berpuasa semua..!

Comments

  1. hai.. salam kenal,
    follower no.35
    done follow sini,
    jom follow teman yea yunk..=)

    http://tengkubutang@blogspot.com/ -->(official)
    http://kucenkucenbelog.blogspot.com/ -->2nd blog

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Big Pay Scammer

MSS? Apakah?

Jerawat belakang badan