Monday, July 1, 2013

GLA Complex - Ape yang best?
Suzie AhmadMonday, July 01, 2013 0 comments

Assalam....

Dah masuk bulan 7... minggu depan In Shaa Allah kita akan berpuasa... so camne persiapan untuk berpuasa??

Masuk bulan baru maka promosi pun baru lah kan... Melashake bulan lepas elok dah last day SOLD OUT!!
ok sesiapa yg tak dapat RRRUUUUUGGGIII! sekarang harga dah kembali kepada asal... tapi barang baik tak kisah la harga berapa pun kan... yg penting kesihatan terjaga...

owhhh! kepada yg mengatakan Melashake dedak ayam... terima kasih la ye... sebab kata-kata korang tak bagi kudis pun.. kesian dah la ilmu tak de lagi nak kata dedak ayam?? sold out kot!! haha... tak pe biarkan mereka dengan terjun dengan si luncai & labu labunya... sebelum berkata sila cari ilmu dulu...

ok habis citer Melashake & dedak ayam..nak info lanjut boleh je PM aku ye...

ni nak citer promo bulan July ni.. ape dia?? GLA Complex...
apa yg best?? macam2 dik..... 

- Membantu mengawal dan mengatur kitaran haid. 
- Meningkatkan kesuburan.
- Melegakan PMS (Pre-Menstuatation Syndrome)
- Membantu dalam menangani menopause.
- Menguatkan kuku & rambut.
- Menjadikan kulit lebih sihat & berseri-seri.
- Membantu menangani ekzema.
- Melegakan symptom akibat Rhematoid Artritis.
- Mengandungi vitamin E untuk menguatkan dinding arteri.
- Menguatkn immuniti badan.
- Mempelahankn process penuaan.
- Mengurangkn “blood clot” yang menyebabkan serangan jantung.
- Mengawal kencing manis
- Mengawal kolesterol.
- Bagus untuk saraf. 
nak glowing time raya nanti? tapi budget ciput?? tengah promo GLA ni.... jom grab sebelum terlambat!!


* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.


 

Apa Kata Anda

In Category : ,
About The Author Suzie Ahmad Langkawi, Kedah, Malaysia Full time Shaklee Independent Distributor dengan pendapatan 4 angka sebulan, Ibu kepada 2 cahaya mata. Nak tau cara menjana pendapatan 3-4-5 angka dengan Shaklee? SMS/Whatsapp: 0132650441. Terima Kasih kerana sudi singgah di blog saya.. :-). Facebook

0 comments

Post a Comment