Aku hebat sebab tu ko skodeng profile aku kan kan kan... :-)

Assalam.. 

only a short update.. nak citer pasal sorang minah yg berniaga tapi..... tak sampai hati pulak nak sebut.. tapi korang sendiri bacalah...

produk yg dia baru je masuk malaysia, tapi kat luar baru je 11 tahun sebab baru je dilancarkan on 2002. tapi yg macam kelakar ni yg dia hilite kan bukan produk tapi more to cari downline.. tak habis-habis la citer pasal WAHM.. tak citer pun produk dia.. kalau produk ko the best in the world (as per claim kat kotak) apesal tak citer pasal produk ko dik.. sibuk cari downline.. haha headhunting ko........

ok tu tak de hal la sebab most of the status aku baca atas je tak baca habis.
sampai la tetiba dia up 1 gambar, pastu siap declare barang tu di patent kan (ok kat sini dia mengeja pun tak berapa betul 'patern' - no 'copycate')
aku selamba jer macam SHAKLEE jer.. owhh ok dia kata Shaklee tiru dia.. nak bersembur anak tekak akak dik... ada sorang pun cakap mcm Herbalife, pun dia kata tiru dia.. aku kata pompuan ni agak2 la kalau nak overclaim.. herbalife since 1983 di pasaran kot... Shaklee since 1956 di pasaran.. sekarang sapa tiru sapa.. in fact Shaklee no 1 in US,

bila aku bagitau hal sebenar dia kata bahasa aku kurang sopan la siap up peringatan bagai.. ehhhh ada pulak nasi tambah kat situ.. siap si nasi tambah ni skodeng pulak profile aku... perhhh nampak sangat bukan aku yg rasa tergugat (macam yg dia cakap), dia yg rasa tergugat sebab nak jual barang tak tengok kiri kanan belasah apa saja. 

bila orang citer bersepah dia tetap ngan 'patern', aku rasa bukan menda tu di patent kan, produk tu yg di patent kan.. setakat benda goncang2 ko nak patent, bersepah dik oii kat mana2.. kang cakap vangang yg anjing menyalak tak tentu hala tu menambah lg nasik, so baik la aku diam sebab bercakap ngan orang vangang nanti ngan kita sekali join kevangangan dia.. so kita tengok je la luncai terjun dengan labu labunya... biarkan biarkan.. tak jadi kudis kat aku pun... 

gelak aku baca komen skodeng profile aku, hebat wehhh hebat aku nih.. nak kata kulit aku.. sekurang-kurangnya akak cantik dik.. putih melepak... ko ade??? berkeladak je akak tengok.. 

berniaga biar betul dik tak payah tiru style JUTAWAN, tau la ko ramai fren ngan geng JUTAWAN, tapi biar la style sendiri... kesian aku ngan budak ni.. tercari cari arah..
tak pe dik akak doakan ko jumpa jalan & arah... baru jentik dah nak sentap... balik umah masuk bilik tekap muka kat bantal je la dik oiiii... 

lain kali sebelum petik kasi tanya encik google dlu.. kasi fakta kukuh..
heran aku mengeja pun tak betul ada hati nak mention nama aku.. kasi mention la pasal nanti berpusu tengok profile aku... glamour free nyahhh.... 

itulah kisah luncai & labu labunya.... 
macam-macam
(geleng-geleng kepala blah angkat kaki)

Comments

Popular posts from this blog

MSS? Apakah?

Big Pay Scammer

6kg hilang dalam masa 14 hari? Ini tips untuk mereka yang nak kurangkan berat badan.