Friday, June 7, 2013

Mealshake - Kenapa jadi pilihan ibu-ibu..?
Suzie AhmadFriday, June 07, 2013 0 comments

Assalam...

diam tak diam kita dah 7 hari dalam bulan Jun.. sekejap je kan sekarang masa berlalu..rasa macam baru je masuk tahun 2013.. 

maafla tak sempat nak citer panjang masa promo VIVIX baru ni... bulan Jun adalah promo MEALSHAKE - kegemaran para ibu-ibu... bukan sahaja sesuai untuk kanak-kanak yg berusia 1 tahun ke atas sesuai untuk semua... baik lelaki, wanita, atok, nenek semua boleh... 

Jom kita tengok fakta kebaikan Melashake ni:-

1. Nutrisi Lengkap
Menyediakan 24 jenis vitamin A- Z ,mineral dan ‘Trace Mineral’.Kekurangan ‘trace mineral’ akan memberi kesan kepada penyerapan vitamin-vitamin dan menyebabkan enzim tidak aktif. Ia juga mengandungi soya lecithin yang bertindak dengan vitamin larut lemak.
*Sesuai untuk mereka yang ‘susah’ menelan pil dan juga mereka yang ingin menjaga berat badan.
2. Membekalkan Nutrien Kepada Sel-sel Kaya dengan protein (tidak mengandungi laktosa) yang membantu dalam membentuk kulit, kuku, rambut,organ-organ, darah, sel-sel imunisasi dan sebagainya. *Badan lebih sihat. Malah Protien juga penting untuk penghasilan susu badan.Sangat sesuai untuk ibu-ibu yang menyusukan anak.
3. Untuk Pembesaran Mengandungi asid folik, Biotin, kaya dengan kalsium dan magnesium yang diperlukan untuk membina tulang dan sel-sel dalam proses membesar. *Sesuai untuk tumbuhbesaran anak-anak dan juga sesuai untuk ibu-ibu yang sedang mengandung.
4. Anti-oksida Mengandungi vitamin A, C, E, zink dan selenium yang merupakan komponen anti-oksidan untuk anti-penuaan. *Sesuai untuk mereka yang ingin kelihatan lebih muda dan mementingkan kecantikan.
5. Pemulihan Kulit Mengandungi lengkap vitamin B-Kompleks, iron, copper untuk membentuk sel darah merah yang sihat, sekali gus meningkatkan warna kulit. *Sesuai untuk mereka yang inginkan kulit yang cantik dan halus mulus.
6.Detox Kaya dengan serat yang membantu (peristalsis kolon dan perut / buang air besar) untuk menyingkirkan lemak berlebihan dan bahan buangan daripada kolon dan perut. *Sesuai untuk kanak-kana serta orang dewasa yang sering mengalami masalah sembelit.
dah tahu khasiat Mealshake?? sekarang jom kita tengok salah satu kisah benar mengenai Mealshake Shaklee ni
Actually Ainin & Adam pun consume Mealshake. start consume since Ainin masuk tadika umur 4 tahun.. dia selalu demam & batuk.. sebab dah bercampur dengan ramai budak kan.. sejak consume Mealshake ni kesihatan Ainin semakin baik.. selera makan bertambah... same goes to Adam.. dia ni sejak ambik Mealshake since umur setahun memang suka makan.. sikit-sikit nak ashik! nak ashik ibu.... Adam jarang tak sihat sebab dia breastfeed lama.. Alhamdulillah... 

Kebetulan memang tengah promo bulan ni.. Buy 6 free 1.. Jimat banyak oooooo.... nak beli 1 ke 2 dengan harga promo pun boleh... roger kan aje... setahun belum tentu sekali promo ni... ni la masanya.... ramai ibu-ibu yg dah ambik... baju anak cantik2 buat ape kalau kesihatan selalu terganggu... perkembangan otak pun jadi terganggu....
Ibu yg bijak sentiasa berikan yg terbaik untuk anak... 
pssttt ibu nak tumpang sekaki pun boleh... utk persediaan puasa ni.... combine dengan Performance Drink... Terbaek!!


 
 

Apa Kata Anda

In Category :
About The Author Suzie Ahmad Langkawi, Kedah, Malaysia Full time Shaklee Independent Distributor dengan pendapatan 4 angka sebulan, Ibu kepada 2 cahaya mata. Nak tau cara menjana pendapatan 3-4-5 angka dengan Shaklee? SMS/Whatsapp: 0132650441. Terima Kasih kerana sudi singgah di blog saya.. :-). Facebook

0 comments

Post a Comment