Projek Coklat ku.

Assalam semua....

Harini dah khamis... dah pertengahan bulan May.. cepat je masa berlalu... hampir setengah tahun dah berlalu... apa yg dah di capai setakat ni? Alhamdulillah... banyak improvement tahun ni... start from januari aku dah start jana pendapatan 3 angka bersama Shaklee, mengharapkan dapat menjana 4 angka menjelang Jun 2013.. wahhh makin dekat nampak... 

ok bukan itu focus nak citer arini... this time nak cerita projek coklat ku untuk wedding adik pada 12 May 2013 baru ni... actually ni bukan la 1st projek coklat aku.. sebelum ni dah ada jugak ambik tempahan untuk doorgift ni cuma tak sempat nak update.. sesiapa yg follow FB aku tau la... hehe... ni ada masa sikit sempat la nak update projek coklat aku..


 1st batch! ada 55 pack total ada 110 biji coklat.. masa ni sementara tunggu keputusan pilihanraya aku siapkan...sampai kul 5 pagi aku siap kan... sapa yg teman? sapa lagi kalau bukan Mr Hubby ku yg teman... heheh....
2nd batch dapat 70 pack total ada 140 biji. siap 2 hari sebelum wedding adik aku berlangsung.. Alhamdulillah.. memandangkan aku yg sponsor coklat ni maka hasilnya biasa2 je la ye... sb kesuntukan masa... nak buat yg warna warni memang tak sompek! hihi... apa perasa coklat ni? aku letak nestum & ada yg aku letak badam... dulu2 masa raya tahun lepas ada yg aku letak marshmallow & ada yg letak kismis.. ikut sedap tekak... heheh.. tp biasa kalau buat doorgift memang akan letak badam or nestum je...
Inila projek aku minggu lepas... sebab tu la agak mendiamkan diri... 

Ok pasni nak citer pasal VIVIX lak..camne vivix boleh prevent kita dari mendapat kanser.. mencegah bukankah lebih baik dari merawati?? 

Sapa nak order coklat? boleh jer... kita sembang luar je la ek.. contact je... :-)

 

Comments

Popular posts from this blog

MSS? Apakah?

Big Pay Scammer

6kg hilang dalam masa 14 hari? Ini tips untuk mereka yang nak kurangkan berat badan.