Kenapa Shaklee?

Assalam...
Sihat semua? Alhamdulillah... Apa pun yg berlaku Alhamdulillah sebab kita masih lg bernafas di bumi Allah ini...

arini nak story mory pasal kenapa la aku boleh terjebak ngan bisnes SHAKLEE ni kan... ntah kenapa ek? mula2 makan SHAKLEE masa menyusukan Adam.. almost a year jd pengguna jer.. bila orang tanya makan ape.. makan SHAKLEE pas tu bg la customer kat distributor aku.. aku ni suka suki je tukar distributor... padahal harga sama je... kenapa tukar2? jawapan dia.. entah... 1st distributor aku adalah Master Farah Wahida.. dah Master dah dia.. pas tu aku sibuk blogwalking pasal penyusuan, tu yg terjumpa Azlin tu (bakal Master gak nih merangkap 'mak' aku...) ok itu citer sembang kemudian... sekarang ni nak citer kenapa aku boleh terjebak dengan bisnes SHAKLEE ni... terjebak?? heheh sebab dah jatuh cinta maka terjebak lah aku... 




Kenapa saya suka buat SHAKLEE? Apa yg manisnya bila berSHAKLEE?

1. Sebab SHAKLEE tak perlu buat loan riban2, kumpul2 stok bagai... walaupun ada jer org ajak buat biz, tp bila kena buat loan agak berat sikit sb loan yg sedia ada pun rasa2 mcm tak nak bayar je hehe..(jgn tiru saya......) dengan hanya bermodalkan RM75 keahlian (seumur hidup ye..) saya dah boleh mula share dengan semua orang kebaikan SHAKLEE & saya tak perlu kumpul stok... ada org nak SHAKLEE pecut je ke branch atau email je nanti SHAKLEE tolong pos kan.. mudah bukan??

2. Saya jatuh cinta dengan SHAKLEE since saya sedang struggle untuk kumpl stok susu untuk si manja saya Adam.. saya ingin buktikan pada mak saya & orang2 di sekeliling saya.. saya mampu menyusukan anak saya walaupun masa menyusukan Ainin saya gagal. Bila saya dah buktikan, saya ingin membantu orang lain juga untuk menyusukan anak2 mereka dengan berbekalkan sedikit ilmu yg saya ada… Alhamdulillah, ramai kawan2 saya yg senasib dengan saya berjaya menyusukan anak mereka walaupun pengalaman pertama gagal.. itu bermakna gagal sekali tidak bermakna akan gagal seterusnya.. yg penting usaha sehabis baik, selebihnya Allah tentukan

3.  Saya yakin dengan SHAKLEE sebab sudah lebih daripada 100 kajian klinikal dilakukan untuk setiap produk, & kesemua produk SHAKLEE adalah SELAMAT, BERKESAN & SEMULAJADI, aishhh rugi la kalau tak merasa betapa bestnya SHAKLEE. Tak kenal maka tak cinta, tak amal maka tak rasa... ye dak?

4. Part ni yg sangat best ni… dengan SHAKLEE saya sudah pun generate pasif income. Dari 2 angka dah melangkau ke 3 angka , boleh la nak bayar duit installment kereta bulan2… sapa nak bg ye tak? Kena la usaha…  hati kena cekal… sebab bila dah berkecimpung dalam ni jumpa la macam2 perangai manusia… pelik2 pun ada… & jgn terkejut produk yg terbaik macam SHAKLEE pun ade jugak orang nak jaki.. tu lah kita.. orang Melayu la especially.. tak paham kadang2.. tak pe itu semua cabaran untuk kejayaan.. bukan senang nak berjaya.. ramai je yg dah berjaya dengan SHAKLEE.. macam saya… 4 figure in the making.. nak bersama2 saya? Mudah je contact je saya… saya tak makan org tau… makan nasi jer…

5. Ni pun part paling best… kenapa? Dengan Group JUTAWAN & S-MOMMIES membuat saya berubah menjadi manusia yg lebih baik dari semalam.. manusia yg lebih positif dari semalam.. kenapa? Dalam group ni kami mempunyai jalinan ukhwah yg kukuh walaupun tak pernah berjumpa, hanya online, tapi kami dalam group ni macam dah saudara.. seronok bukan?? Kami menjadi penggalak semangat kepada sesiapa yg sedang bersedih.. down..lost.. mcm2 la.. bila kita bercampur dengan orang yg +ve secara automatiknya kita pun jadi yg +ve

6. Part ni agak menyampah sikit… bila kena menghadiri class ke talk ke meeting ke malam2 tinggal anak2, tinggal laki, tinggal bini… ooo saya tak berapa nak suka… tapiiiiiii……. Dengan SHAKLEE part ni best… sebab kitaorang semua hanya di hujung jari jer… coaching? Set je dgn ‘mak’ masing2 kita coaching online… kalau ade meeting ke ape ke boleh je bawak anak2 tp kena pandai control la skit.. heheh bawak je laki suh tolong tgkkan…  best kan… ? semuanya flexible dengan SHAKLEE…

Kalau nak citer memang panjang lg citernye…  nak tahu apa yg bestnya bila berbisnes SHAKLEE ni join saya & group kami JUTAWAN & S-MOMMIES, anda akan rasa sendiri… modal? Tak besar pun RM75, stok? Tak perlu stok pun… macamana nak buat? Join & saya akan guide anda… bersama2 kita menuju puncak!! 


Comments

Popular posts from this blog

Big Pay Scammer

MSS? Apakah?

Jerawat belakang badan