Shaklee Collagen Powder vs 8 Product Terkenal

Assalam...
mentang2 la bulan ni promo collagen asyik la citer pasal collagen kan...
ha lantak! hadap la korang sampai muak sampai  korang beli collagen dengan aku.. hahaha...
rugi wehhh tak rebut peluang beli collagen time promo nih... Year End Sale beb!
kenapa nak kena beli collagen Shaklee nih?? mai sini aku nak buat perbandingan... berbaloi dengan apa yg korang bayar & yg pasti Shaklee Collagen Powder adalah sangat2 semulajadi, selamat (op cos la sebab bahan dah sah2 semulajadi mana ada tiruan2 ni), & berkesan.. Kesan ketara selepas penggunaan selama 8 minggu secara KONSISTEN! (prove by clinical studies)

Credit to Puteri 

ok, selak majalah InTrend mukasurat 48 sekarang.

Masalah 1: Kulit cerah, cela & parut pudar dan hilang


InTrend menyarankan: Bio- essence tanaka white, double whitening & clarifying softener  RM35.90
Saya menyarankan:  Shaklee Collagen Powder


Masalah 2: Kulit berminyak, dengan noda hitam dan pori terbuka 
InTrend menyarankan: Himalaya Purifying Mud Pack Scrub RM26.90
Saya menyarankan: Shaklee Collagen Powder again...
Masalah 3: Kekal cerah walaupun kerap di bawah sinaran matahari 

InTrend menyarankan: Hada-Labo UV Whitening Emulsion RM55.90
Saya menyarankan: Shaklee Collagen Powder and again!


Masalah 4: Kulit kedut, kering, tidak anjal

InTrend menyarankan: Dr. Brandt Time Arrest Creme DeLUXE  RM799 OPOCOT!!!
Saya menyarankan: Shaklee Collagen Powder phewww lega tak semahal 799 hengget!

Masalah 5: Tekstur kulit kasar akibat penuaan

InTrend menyarankan: OLAY Regenerist Night Resurfacing Essence RM99.90
Saya menyarankan: Shaklee Collagen Powder duhhhh...


Masalah 6: Krim malam untuk awet muda

InTrend menyarankan: L'OCCITANE Lavender Pillow Mist RM89
Saya menyarankan: Shaklee Collagen Powder, minum & masker saja sebelum tido


Masalah 7: Kulit tua, mahu efek botok - tegang


InTrend menyarankan: Swiss Line by Dermalab Cell Shock Age Intelligence De-Aging Restorative Complex 25ml RM688
MashaAllah panjang bebeno nama, kalau hapal ni memang terer
Baca senapas. tengok harga pengsan terus
Saya menyarankan: Need I say more? Shaklee Collagen Powder


Masalah 8: Bahagian intim dah kurang cantik  
InTrend menyarankan: Pembersih Khusus Wanita Sumber Ayu 
Olololo comelnya nama RM? Uiik free ke? 
InTrend please be more careful with your proof reading hor...
Saya menyarankan: Tau tak dengan Shaklee Collagen Powder segala celah bedah (ketiak, celah peha, nipple, ahem, boleh cantik juga. 
Nak cuci dengan pembersih ni pun OK sebab free je katanya hahaha!
 
apesal la pakai barang mahal2?? pas tu 1 jer fungsi nya... what the He**?? org tak berapa nak ada akal je beli banyak2 macam ni.. menyusahkan diri sendiri tau.. ape susah beli jer Shaklee Collagen Powder 1000 in 1... haahaha..... nak nak promo plak bulan ni.. waduhhh rugi la kalau tak ambik... 
 
whatever it is... The winner of the product is ... Shaklee Collagen Powder... semua masalah di atas dengan mudah Shaklee Collagen Powder settle kan...
ingattttt!! 8 minggu hilang kedutan dengan penggunaan KONSISTEN (prove with clinical studies...)
 

Comments

Popular posts from this blog

MSS? Apakah?

Big Pay Scammer

6kg hilang dalam masa 14 hari? Ini tips untuk mereka yang nak kurangkan berat badan.