20min hilang eyebag? biar betul!!

Assalam...
Its Monday!! semalam kami anak beranak bermandi manda kat Janda Baik!! nanti aku upkan entry k... phewww banyak tul citer tak stori mori lagi... al kisah aku dapat anakbuah baru... my 1st anak buah tau.. kalau tak anak-anak aku je la yg jadi buah hati pengarang jantung utk tok mak, tok ayah, opah & embah dorang... sekarang tok mak & tok ayah dah dapat cucu baru... opah & embah tak de rezeki sb cucu nyer meninggal dalam perut masa bulan puasa ari tu... Al-Fatihah... 

ok kat sini nak citer camne nak hilangkan eye bag dalam masa 20min... actually bukan hilangkan..mengurangkan kenampakkan eye bag tu sendiri.. hbs 20min dah kurang.. kalau 20hari?? sendiri bayang la.... huhu
credit to: Eppi Aziz
ha.. kalau korang nak tau.. cik kak ni buat masker guna Shaklee Collagen Powder ye...
Mahu jugak?? ape lagi jgn segan2 ambik phone call aku k... dun wori aku tak mkn org...
psssttttttt: bulan ni tgh promo collagen.. hangkut 6 kotak free 1 kotak... rugi tak bli.. jom ajak geng2 lain cantik sama... nak new year nih... tak nak berwajah baru ker...? hehe

 

Comments

Popular posts from this blog

Big Pay Scammer

MSS? Apakah?

Jerawat belakang badan