Bon Voyage frenz!

Assalam..
Happy Tuesday!!

dah lama dah cite ni aku peram... baru arini ade mood nak ber story mory... :-)

Nak story pasal my old fren yg dah pun selamat berangkat ke Wales UK on 24th Oct 2012 follow her husband further study & may be migrate terus ke sana.. depends katanye....
Another fren go.. huhu sedih gak la sebab lama aku berkawan ngan dia since umur kitaorg 6tahun... 1st time g dating ngan husband dia dlu kat Masjid UKM ok.. aku teman kan dia.. tp aku duk dlm keta jer... masa tu dia pakai keta wira jer... huhu sekarang kt UK dah pakai Jaguar... caya lah!! heheheheh....





see... dulu masa zaman sekolah ramai yg ty kitaorg ni adik beradik ke? hahaha sebab muka kitaorg ade iras... muka ade iras ni la asyik bercekau jer.. ade je benda yg kitaorg asyk tak sependapat.. hehehe gurau2 adik beradik....

weh angah klu ko baca entry aku ni ko igt tak masa kita nak SPM dlu... hahah.. konon nak g tusyen sekali malas kita g metro kajang tu ha... elok baeekkk pye lepak sekali ko dpt BF lak kat situ.. ko igt lg tak mamat tu? siap penah dtg pusanika tuh bawak bunga jumpe ko... igt takkkk??? 

hahahah kenangan sungguh...... 

sekarang ko pun dah bahagia dengan kehidupan ko... aku tau cmne perit & jerih laluan kehidupan ko ms zaman sekolah... belajar... keje... & now dah berkeluarga... aku harap ko terus tabah... 
ko tau tak aku jeles tau ngan kebahagiaan ko... hehehe tp jgn salah faham... mmg aku jeles & aku sebagai kawan sentiasa doa kan ko.... agar terus di beri kebahagiaan itu...
since ko dah kawin nih memang kita agak jarang bercontact2... tp bila ko g sana.. terasa gak weh............

Bon Vogage frenz.... kalau ade rezeki aku sampai sana.. aku carik ko ek.....




Comments

Popular posts from this blog

MSS? Apakah?

Big Pay Scammer

6kg hilang dalam masa 14 hari? Ini tips untuk mereka yang nak kurangkan berat badan.