Bau Badan?? atasinya dengan.......

Assalam...
Happy Monday....
Masih lg dalam mood cuti... & masih di kampung husband... malas nak gerak balik hari ahad.. confirm jammed!! cuti since khamis... hadoii agak liat nak masuk kje esok..huhu..

Pernah cium bau badan sendiri? ke tak de ape bau? heheheh.... badan kita akan mengeluarkan bau terutama ketika berpeluh.. tapi bau yg cmne? sendiri cium la ek... sendiri tau... heheh...

Dengan pengambilan supplement dapat membantu korang mengatasi masalah badan berbau.. (shhh agak2 korang segan nk cakap ngan kawan korang yg badan berbau.. hadiah kan je dia supplement ni.. bernas tak idea nih?? heheh)

♥ Alfalfa Shaklee - Alfalfa adalah dikenali sebagai agen diuretik, pembersih badan dan penyahtoksik. Ia merangsang pengaliran hempedu, dan membuang unsur mineral bahaya dari tubuh. Ia juga membantu melindungi dari radiasi dan membantu mengawal bau badan.

♥ Garlic Shaklee – Diproses secara semulajadi di bawah suhu yang rendah bagi mengekalkan SEMUA

allicin. Ia juga telah dirumus untuk mengawal bau. Walaupun bawang putih salah satu penyebab nafas berbau, namun tablet Garlic Shaklee tak pecahkan sehingga ia sampai ke dalam usus kecil. Di samping itu, ia mengandungi campuran pudina dan estrak rosemary bagi mengawal bau dengan

♥ Herba-Lax Shaklee - Herb-Lax secara semulajadi merangsang pengecutan otot usus. Ini membolehkan penyingkiran sisa-sisa yang teperangkap dan memendekkan masa transit, dan mengelakkan penyerapan toksik. Herba-Lax boleh membantu meningkatkan pengaliran darah, mengurangkan bau badan, jerawat, melegakan sembelit, gas perut dan usus, dan menormalkan proses usus.


Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Big Pay Scammer

MSS? Apakah?

Jerawat belakang badan