Thursday, September 6, 2012

Nak awet muda tak??......
Suzie AhmadThursday, September 06, 2012 2 comments

Assalam..

Semalam dah bg hint skit kan ape cer nak cer... ok arini nk citer pasal awet muda....!!
sapa yg tak nak kan.. umur 40 tp org asyik la ckp "u look younger than your age"... huyooo kembang akak.... 

pada yg ade budget lebih boleh dapat kan produk Shaklee iaitu Vivix.. ape itu Vivix?
ha... ini lah rupa Vivix tu... ok sekarang check it out..! ape yg bestnya Vivix ni.. & bagaimana ia berfungsi untuk kelihatan lebih muda...

Ape itu Vivix?
Ia adalah sejenis cecair pekat berwarna merah yang terhasil daripada kandungan anggur muskat & tumbuh-tumbuhan lain. 

Kandungan Vivix?
Ia mengandungi resveratrol. Vivix juga terbukti 10 kali lebih bertenaga daripada resveratrol, tidak mengandungi alkohol dan menggunakan bahan semula jadi, tanpa pewarna tiruan serta perasa tambahan. 
Ia juga mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol. (Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi.) 



Kebaikan Vivix?

Fakta.!






Bagaimana Vivix berfungsi?
Memperbaiki DNA. Setiap hari, tubuh kita mengalami kerosakan DNA (salah satunya akibat
radikal bebas) yang menyebabkan proses penuaan terjadi begitu cepat. Vivix membantu 
melambatkan dan melindungi DNA sel tubuh kita dan melambatkan proses tersebut.

Memperbaiki tenaga sel. Semakin tubuh kita terdedah kepada penuaan, semakin cepat sel tubuh kita kehilangan tenaga. Ini akan menurunkan fungsi sel. Vivix membantu menguatkan 
sel tubuh.


Membantu meningkatkan fungsi otak, kardiovaskular, imuniti dan sendi. Semakin tua, 
semakin kita rasa sakit sana sini, ingatan pun makin pudar. Vivix membantu mengembalikan 
keremajaan.
 

Dream of feeling youger??
Living longer??
Lets' VIVIX  (credit)
Berminat?
Suzie Ahmad
Phone/SMS/WhatApp - 0132650441
email: noorsuziela@yahoo.com

kita tak boleh melarikan diri dari jadi tua..Tiada ubat atau krim yang boleh jadikan kita muda selama2nya.. KIta kena laluinya.. zaman baby, kanak2, remaja, dewasa dan seterusnya warga emas... betul tak.. cume proses penuaan tu boleh dilambatkan..dan kadar kedutan pada wajah boleh dikurangkan..InsyAllah.. (credit)
Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.







Apa Kata Anda

In Category : ,
About The Author Suzie Ahmad Langkawi, Kedah, Malaysia Full time Shaklee Independent Distributor dengan pendapatan 4 angka sebulan, Ibu kepada 2 cahaya mata. Nak tau cara menjana pendapatan 3-4-5 angka dengan Shaklee? SMS/Whatsapp: 0132650441. Terima Kasih kerana sudi singgah di blog saya.. :-). Facebook

2 comments: