Thursday, July 26, 2012

Ye ke? kebetulan je kot... Sendiri fikir lah
Suzie AhmadThursday, July 26, 2012 0 comments

As-Salam... 
agak mengantuk skit arini... ni mesti kes terlebih tido.. ahaks!
Tido kan Adam kul 9mlm ngan aku2 sekali join sekaki.. sudahnya kul 3pg aku punye isya' malam td... aishh adik2 jgn tiru akhak ok... xbaik..sgt contoh xbaik.. dlm kes aku ni nk buat cmne.. terlajak....terlajak perahu boleh la gak nk undur2.. ni terlajak waktu.. cmno?? nyesal xsudah..xpe ade hikmah nyer tu... aku layan solat hajat sekali... alhamdulillah.... 

ok nak kasik hilang ngantuk ni aku nak kongsikan dengan korang tentang 1 FAKTA.. ok FAKTA.. cuba renung2 & fikir2 kan.

sumber: Borak Kosong

CARA HALUS YAHUDI MEROSAKKAN UMAT ISLAM

SONG
  • Lagu yang menghiburkan.Ada anak-anak muda Islam yang tidak tahu mengucap tapi boleh menghafal lagu Hindustan atau lagu inggeris yang panjang menjela tapi tidak tahu membaca Al Fatihah.Malah ada dikalangan ibubapa yang menggalakkan untuk berkaraoke agar anak boleh menjadi penyanyi atau pelakon.
SEX
  • Lagi satu kegilaaan remaja atau orang tua.Sex ada dimana-mana,di kaca tv ,dalam filem,dalam iklan.Babak sex memang lumrah.Malah ada penerbit filem yang sudah berani memaparkan adegan berbikini di kolam renang.Ada pula yang lebih berani merakamkan adegan seks diri sendiri kononya untuk tatapan peribadi dan berkongsi dengan kawan menyaksikannya. Lagi sekali Yahudi Laknatullah berjaya.
SMOKE
  • Rokok menjadi kegilaan para remaja dan sekarang ini remaja perempuan semakin berani menghisap rokok di khalayak ramai.Kononya merekalah yang 'up to date'.Dulu perempun yang merokok ini adalah golongan pelacur atupun penari kabaret
SPORTS
  • Pelbagai jenis sukan ditonjolkan sama ada untuk lelaki atau perempuan.Mereka sama -sama berlumba untuk mencari nama hinggakan bola sepak wanita turut di adakan.Bila bersukan tutup aurat jauh sekali..Sembahyang pun selalu 'miss'. Bukan sahaja pemain,malahan yang menonton.
FUN
  • Hiburan dimana -mana.Kita dapati makin banyak pusat hiburan yang melalaikan di buka.Malahan makin ramai di panggil artis-artis luar negara untuk menghiburkan.Ada juga hiburan yang mengenakan sysrat membeli minuman keras untuk melihat konsert seseorang artis
FASHION
  • Fesyen terutama perempuan yang bermacam-macam,sehinggakan kalau pakai tudung punmereka tidak menutup aurat.Pakai tudung tapi berbaju ketat yang kadang -kadang menampakkan pusat.Yahudi ketawa lagi ...umat Islam dah hampir sama macam dia..
FOOD
  • Banyak makanan yang diragukan status halalnya dijual dipasaran kita.Kita berbangga dengan makan barat seperti fast food dan buah kurma yang menjadi makanan Rasulullah di pandang hina.Bila makan benda haram ,macamana iman nak mantap,maka lahirlah generasi umat Islam yang berfikiran macam Yahudi.
Fikir2 kan lah....
Selamat Meneruskan Ibadah Puasa..... 

-END-



Apa Kata Anda

In Category :
About The Author Suzie Ahmad Langkawi, Kedah, Malaysia Full time Shaklee Independent Distributor dengan pendapatan 4 angka sebulan, Ibu kepada 2 cahaya mata. Nak tau cara menjana pendapatan 3-4-5 angka dengan Shaklee? SMS/Whatsapp: 0132650441. Terima Kasih kerana sudi singgah di blog saya.. :-). Facebook

0 comments

Post a Comment