keputihan? euuuwwwww!!!

As-salam...
hari ni dah khamis.. ptg ni tgk anak bulan.. pg ni hujan lebat.. InsyAllah sabtu kita semua umat Islam akan berpuasa...


pernah tengok tak pokok kat bawah ni?


ha.. ni nama nya pokok alfalfa. 


ok ape kene mengene alfalfa dgn tajuk atas tuh? ok sebelum tu nk tanya jap korang ade masalah2 ni tak?
Kegatalan pada kemaluan?
- Selalu keluar cecair berwarna putih dan kekuningan disertai dengan bau?
Ketidakselesaan apabila 'bersama' suami?
- Terpaksa memakai panty-liner setiap hari?


Alfalfa ada jawapan nya... selain keputihan alfalfa juga membantu dalam merawat: 
1. Dikatakan tumbuhan terbaik yang mengandungi segala zat keperluan harian tubuh manusia.
2. Melegakan sakit sendi dan belakang.
3. Menghilangkan kelesuan dan tekanan.
4. Memberi sensasi ‘rasa sejuk’ (alfalfa Shaklee mengandungi minyak Peppermint)
5. Memberi kelegaan semasa haid (untuk wanita).
6. Merawat arthitis
7. Bagus untuk elergi dan ekzema
8. Merawat athma
9. Mencuci usus bagi membuang toksik
10. mencuci buah pinggang dan merawat kencing kotor disebabkan jangkitan dalam buah pinggang
11. Meneutralkan asid dalam badan
12. Merawat masalah keputihan pada wanita (untuk wanita).
13. Membesar dan menegangkan payudara (untuk wanita).
14. Bertindak seperti kacip fatimah kepada para isteri (untuk wanita).
15. Memulihkan urat selepas bersalin (untuk wanita).
16. Membantu masalah penghadaman dan pencernaan
17. Meningkatkan stamina seorang suami
18. Melegakan sembelit (tapi kalau kurang minum air boleh jadi sembelit tau!)
19. Membuang angin dalam badan
20. Dan banyak lagi untuk disenaraikan…


ok sekarang nk citer testimoni sendiri...
aku sejak zaman2 sekolah lg ade masalah keputihan. tp xla teruk sgt. biase2 jer.. kdg ade kdg ade mcm tu la.. bila dah ade Ainin aku terpaksa pakai panty liner. xselesa la sb kadang smpi basah2 seluar dalam.. geli tau.. ade doc bg ubat yg masuk kt kemaluan tu.. aiyak.. takut aku nk buat.. everytime try nk masukkan rs mcm... aishh sendiri fikir la.. bila dh ade Adam keputihan makin teruk la.. bkn teruk cmne.. dia jd makin byk. siang2 hari dah kne tukar2 panty liner. buntu gak mn nk cari ubt selain ubt masuk ikut kemaluan tu.. ms tu aku still breastfeeding Adam. ada la dgr2 citer kawan2 pasal alfalfa boleh bykkan susu.. since stok susu aku pun mcm segan jer nk bertambah. pump arini utk esok nk lebih2 pun ade la 2-3 botol jer. xbyk... aku pun try alfalfa (meanwhile ambik jugak vitamin lain) alhamdulillah susu bertambah2. dari biase pump dpt la 3-4oz kepada 6-7oz.. klu xpercaya kejadian berlaku ms bulan puasa tahun 2011. adam ms tu baru je masuk 4bulan.. secara aku xsedar lama2 aku dah tinggal kan panty liner.. aku pun xperasan bila kali terakhir aku pakai panty liner.. skrg bersepah panty liner dlm almari aku tuh. dh lama dah xpakai.. already said bye..bye..panty liner.. bila aku google baru aku tau alfalfa bole merawat keputihan.. alhamdulillah skrg dah xpakai panty liner & keputihan pun dah xde langsung!! spenda pun kering jer... -END-


ha tu baru skit jer citer kebaikan Alfalfa.. selain tu alfalfa juga baik untuk kesihatan dalaman wanita, berfungsi seperti Kacip Fatimah (perapat!), membantu melancarkan kitaran haid, dan banyak lagi kebaikan Alfalfa.. klu xcaya cuba lah sendiri. sendiri rs baru la percaya kan......( sayang suami tak....? klu sayang xpayah susah2 telan kacip fatimah bagai.. alfalfa lg best wooo....)


mana nak cari alfalfa ni xkn nk mkn daun yg mcm kat atas tu kan?? bole jer kalau korang nak carik.. 
jgn risau... di Shaklee ade alfalfa ni... kalau berminat & ingin tahu lebih lanjut boleh hubungi aku...Suzie!! :-)


Phone/sms/WhatsApp: 0132650441
email: noorsuziela@yahoo.com 
Fan Page: Sihat Itu Indah


last but not least... klu ade masalah ubati la cepat jgn tgu lama2 nt 'BUSUK'....


These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.


 


Comments

Popular posts from this blog

MSS? Apakah?

Big Pay Scammer

6kg hilang dalam masa 14 hari? Ini tips untuk mereka yang nak kurangkan berat badan.