Wednesday, July 25, 2012

arghhh stress nyer!!!!
Suzie AhmadWednesday, July 25, 2012 0 comments

As-salam..
Alhamdulillah hari ni dah hari yg ke 5 umat Islam berpuasa... harap2 boleh teruskan sampai hari yg ke 30.. insyAllah .. amin....


untuk aku bln puasa tahun ni sgt2 mencabar keimanan aku.. sgt2 mencabar kesabaran aku... Ya Allah tetapkan lah hati aku.....


tp tak payah la aku citer ape yg aku stress kan.. mcm2 hal berlaku sehari sebelum puasa..org lain sibuk nk cari ape nk buat utk sahur..ada yg dh siap2 nk g 1st day terawih. aku??? bergelut ngan macam2 hal yg tiba2 dtg serentak.. serabut kepala hotak!!


xpe aku lalu jugak sb anggap ni semua ujan dari Allah SWT.. cuma aku berdoa supaya di tetapkan hati di teguh kan iman...


tp sometimes tetap rs stress jugak.. so ape nak buat?? rahsia nyer aku telan vitamin B Complex sebiji setiap pg.. mula kan hari dengan rasa yg tenang & senyuman...


Shaklee B Complex - 120bj tahan 3bulan ;-) 

B Complex ini memainkan peranan dlm mengawal perubahan mood/ emosi seseorang..
Vitamin B tak dpt disimpan dlm bdn dan mudah termusnah akibat kafein , alkohol , nikotin, gula & macam2 la.. sb tu kena ambik....lg 1 kebaikan B Complex ni adalah penyelesai kpd masalah rambut gugur.. ha tak caya? sila cuba....

tau x B Complex ni cukup dgn 8 jenis vitamin B? ha sb tu nama dia pun B Complex..
•    B1, B2, B3, B6, biotin and pantothenic acid help the body to
      metabolize proteins, fats and carbohydrates into energy.*
•    Folic acid and B12 help in the formation of red blood cells
      in the body.  Adequate amounts of folic acid in the diet help
      prevent neural tube defects for women who are planning
      pregnancy before conception and during 12 weeks of
      pregnancy at a dose of 400 mcg daily.*

ha gitu lah citer nyer....

ada yg berminat ? boleh hubungi saya...

Suzie Ahmad - ID 884507
phone/sms/WhatsApp - 0132650441
email: noorsuziela@yahoo.com

(waaa... B Com aku dh hbssss.... kene g beli nih..jom2!!)

This product is not intended to diagnose, treat, cure or prevent any diseases.










Apa Kata Anda

In Category : ,
About The Author Suzie Ahmad Langkawi, Kedah, Malaysia Full time Shaklee Independent Distributor dengan pendapatan 4 angka sebulan, Ibu kepada 2 cahaya mata. Nak tau cara menjana pendapatan 3-4-5 angka dengan Shaklee? SMS/Whatsapp: 0132650441. Terima Kasih kerana sudi singgah di blog saya.. :-). Facebook

0 comments

Post a Comment