Pecah?


Al Kisah.......
sila abaikan org2 yg ramai tu.. tumpuan adalah pada garisan tu ye...
korang tau ape?
itu lah kesan cermin keta aku yg 'crack'!!!!!!


citernya 1-3 jun 2012 ari tu aku & family mertua aku berjln2 ke Kuala Terengganu..
ms on the way ke sana ntah batu dtg dari mana ntah tetb terjah cermin keta aku.
masa tu aku dah sampai kemaman dah pun..
mula2 crack skit jer.. hujung tu jer...
bila park keta maka wap panas keta naik ke atas
maka?? terjadi lah garisan pjg tu... sehingga harini masih belum bertukar lagi cermin tu.
mana nak carik duit....
ha! part paling best bila call insurance company dorg cakap aku tak cover cermin..
WHAT????!!!!! 
aku call semula salesman kat KIA SETAPAK.. ok dorg admit salah dorg sebab tak transfer insurance lama aku ke kereta baru ni..
macam ptfttttttttttttsfbdshjfb!!!
camne korang buat kje hbs bila jd macam ni sapa nk bayar???
korang nak bayar??? 
stress ok stress!
lepas tu bg solution paling bangang kat aku!
"akak g tukar dlu pakai duit akak, nt kitaorg TRY claim dgn insurance, ade customer yg penah buat mcm ni"
byk la duit akak ko kan?? ayat best TRY ok TRY dlm erti kata lain "belum tentu dapat kalau claim kami cuba jer" #macamharamjadah


Kesimpulan citer d atas aku masih belum tukar cermin keta tu..
bahaya memang bahaya sb aku bawak anak..kalau pecah la ms tgh berjalan
sendiri fikir la...
camne ek?? ade sesapa tak yg murah hati nak sedekah kat aku barang 10k ke..... ni screen tipon aku pun baik pye garisan pjg sebijik mcm cermin keta aku... ni plak keje anak aku si kecik tu.. nak marah dia bkn tau ape.... 


Tarik nafas dalam2 hembus & senyum..... Semoga ade sinar esok hari.....


kedai on seperti biasa... visit here

Comments

Popular posts from this blog

MSS? Apakah?

Big Pay Scammer

6kg hilang dalam masa 14 hari? Ini tips untuk mereka yang nak kurangkan berat badan.