Ipad for kids!

As-salam
misi membuat coklat weekend ari tu agk kurang berjaya. sb coklat aku pahit skit. tp habis di lantak oleh anak aku a.k.a Ainin & member2 opis.. 
minggu ni InsyAllah klu berkesempatan aku nk try buat utk one of the hantaran adik aku + buat mkn sendiri.. this time aku akan ambik gambar & bg korang tgk.. tgk je la kan. klu nak rasa korang kene 1 opis ngan aku lak.. huhu...


ok tu mukadimah jer... ;) aku kat sini nak citer pasal Ipad for kids.



ok ni la rupa iPad for kids ni.. ape yg best iPad ni??
ok iPad ni adalah versi Islamik which is utk kanak-kanak belajar solat.
Fungsi iPad ni:
1. Kalimah Syahadah, selawat ke atas Nabi, Doa Qunut, Surah Al-Fatihah
2. pembelajaran mengenai solat
3. megenal huruf2 jawi
4. mengenal perkataan arab
5. mengenal huruf A B C
6. ada bahasa inggeris
7. mengandungi 10 doa harian
8. lagu2 nasyid dari Yusof Islam


sejuk hati bila melihat anak2 belajar solat.
pendidikan awal bermula dari rumah.

ingatlah apabila matinya seseorang manusia itu maka terputuslah segala hubungannya dengan org yg masih hidup kecuali 3 perkara iaitu:
1. Sedekah
2. ilmu yg d manfaat kan
3. doa anak yg soleh/solehah

wallahualam....

Dengan harga serendah RM40 boleh hubungi saya:
0132650441 - Suzie
email: noorsuziela@yahoo.com 


Comments

Popular posts from this blog

MSS? Apakah?

Big Pay Scammer

6kg hilang dalam masa 14 hari? Ini tips untuk mereka yang nak kurangkan berat badan.