Engagement Day ...

As-salam...
tgk tajuk skitttt....
ape igt aku ker?? kalau bole mmg nak tp xde calon lak... hahahaha
ha...ape? jgn nk ngengada ek ckp aku curang lak... huhu... saja buat statement kontroversi.. ahah...

actually my younger brother la yg bertunang ahad lepas....
aku tak follow pun sb aku malas nk bersesak2 ngan bawak budak kecik a.k.a Adam yg baru dpt kaki tu..... xbaik kan aku as a kakak x ikut majlis family mcm ni...
bkn ape area umah tunang adik aku ni klu cari parking Ya..Rabbi.... ampun..... sikit pye ssh nk park. park berlapis2.. so ade harapan keta calar sana sini.. cermin yg retak tu pun belum berganti ini nk touch up lak klu bercalar... ampun nokksss..xsanggup mak....

lg 1 sebab nyer adalah umah tunang adik aku ni bkn la banglo.. (maaf bukan nk hina cuma bgtau..ala umah mak aku pun kecik jer) so nk masuk ramai2 xmuat dgn pulak si Adam yg baru dpt kaki.. haru aku jdnyer...

yg best sebab yg xbole blah adalah aku g berjimba kt Desa Water Park.. boleh?? 
kutuk la kutuk la.. ape pye kakak la ape la... korang xtau b4 that majlis aku dah puas bertungkus lumus (perh.. xbole blah tungkus lumus la sgt...hahahah) ms kenduri umah mak aku a day before... 
 byk xde gambar sb aku xde mood nk ambik gambar pun...
ni gambar2 masa majlis pun aku cilok kt fb adik aku...





ni rombongan nye... xramai..sb mak aku mmg xnk ramai2..atas alasan yg sama seperti d nyatakan spt d atas...




ini lah tunangnyer... agak chubby.... dlu2 masa memula kenal ok2 jer.. hati senang.....





omak den! tgk sarung cincin pun xleh dlm bilik..





omak den dgn bakal menantunye... InsyAllah thn depan majlis nyer
kita doa kn yg baik2 jer...
ape??? gambar adik aku???
alamak mn nk korek.. ini je yg ade....
nnt la bila tiba majlis nt aku up byk2 k.....

- END -

Comments

Popular posts from this blog

MSS? Apakah?

Big Pay Scammer

6kg hilang dalam masa 14 hari? Ini tips untuk mereka yang nak kurangkan berat badan.