Demonstrasi Jalanan?


















Assalamualaikum WBT...
Salam Isnin semua...
arini dah start sekolah semula after 2 weeks cuti.. rutin aku setiap hari kembali mcm biasa.. tp this time ade tukar skit... :-)
di sebab kan bb sitter Adam skrg 1 blok ngan aku so aku htr Adam dlu then baru htr Ainin...
Arini aku puasa (InsyAllah).. ade balance lg 9 hari.. (ayooo ) 


ok bkn tu nk citer sebenarnya.. juz mukadimah je baru.. heheheheh
tgk gambar2 tu.. ha!!! ape cer??? ape kes???
mesti korang igt opis aku ade demo kan? mintak bonus? naik gaji? ermmmmmm 
eheeheh tak de ape la...
ni semua hanya lakonan semata-mata... 
ni ade penggambaran cereka pendek yg d buat opis aku sempena lawatan VIP from PDRM esok (12/6/2012). kami hanya wat demo utk menunjukkan bagaimana produk kami berfungsi untuk PDRM. ape faedah, kebaikan, kelebihan dsb....
so bila visit VIP PDRM ni tgk video ni dorg akan lebih faham cmne produk kami berfungsi..
itu jer.... tp dlm penggambaran video ni klu korang bole nampak pecah2 la pasu bagai.
so real kan...!

Comments

Popular posts from this blog

MSS? Apakah?

Big Pay Scammer

6kg hilang dalam masa 14 hari? Ini tips untuk mereka yang nak kurangkan berat badan.