Friday, June 15, 2012

Berebut punya pasal ha!! ini makan dia!
Suzie AhmadFriday, June 15, 2012 0 comments

PADANG BESAR: Hanya kerana mempertahankan sebatang joran milik bapa, seorang pelajar berusia 17 tahun bukan saja parah akibat dilibas dengan joran itu oleh abangnya, malah turut dikejar lelaki itu yang bersenjatakan parang dalam kejadian di rumah mereka di Taman RPA, Chuping, di sini.
Dalam kejadian jam 11 malam Isnin lalu, suspek yang berusia 20-an berang selepas tidak dapat menerima teguran adiknya itu yang menegahnya menggunakan joran itu kerana tidak meminta kebenaran daripada bapa.
Ketua Polis Daerah Padang Besar, Superintendan Che Man Md Dros berkata, sebelum kejadian suspek datang ke rumah mangsa bersama seorang rakan, berjumpa dengan ibu mereka bagi mengambil joran milik bapanya yang ketika itu tiada di rumah.

“Suspek bertanya sama ada joran berkenaan digunakan atau tidak kerana dia mahu menggunakannya untuk memancing bersama rakan.



“Ketika itu, adiknya menegur lelaki berkenaan kerana tidak meminta kebenaran bapa mereka terlebih dulu selepas suspek dengan selamba membawa joran itu keluar dari rumah,” katanya di sini, semalam.


 Sumber: HMetro


Aku heran betul la anak2 zaman sekarang. diaorang ni makan ape ek? adik beradik pun nak berparang2 bagai. sikit punye hal pun bergaduh.. sekarang makin byk kita tgk kes2 yg macam ni... xnk komen byk2 takut nt jd kat ahli keluarga sendiri.. Nauzubillah... mintak di jauh kan la perkara2 mcm ni...

Apa Kata Anda

In Category :
About The Author Suzie Ahmad Langkawi, Kedah, Malaysia Full time Shaklee Independent Distributor dengan pendapatan 4 angka sebulan, Ibu kepada 2 cahaya mata. Nak tau cara menjana pendapatan 3-4-5 angka dengan Shaklee? SMS/Whatsapp: 0132650441. Terima Kasih kerana sudi singgah di blog saya.. :-). Facebook

0 comments

Post a Comment