After 1 year 1 month & 2 days





Akhirnya!!! 
after 1 year 1month & 2days (selepas beranak kan Adam) aku minum air berais...
sebelum ni memang xsentuh pun air berais.. air sejuk dalam peti ais pun jarang sentuh.
most of the time aku minum air suam / air panas.. sebab ape aku xsentuh air berais??
1. sebab aku masih breastfeed Adam (xnak Adam kembung & juga utk peghasilan susu yg lebih lancar..hasilnya..sehingga arini Adam xpenah kembung..susu plak alhamdulillah cukup utk Adam)
2. takut urat2 kembang (al-maklum la baru lepas bersalin.. badan nk pakai lama wooo)

tu antara sebab utama aku xsentuh ais selama setahun.. caya lah! aku bole korang pun mesti boleh.. antara sebab aku minum ais semula...?
1. sebab Adam dah xnak breastfeed, i.e dah jarang sgt breastfeed...
2. cuaca semlm (isnin) adalah sgt panas & minum air suam jd xpuas lg pun aku puasa...
3. saja gatal nk try minum ais semula.. hihi... 

but still aku ragu2 nk minum ais nih.. ni pun mintak ais kurang.. minum pun xhabis.. sb sejuk bangat!!.. yela dah setahun xsentuh.. slow2 kayuh kata org... heheheh.....

p/s: ada stok barang baru masuk kedai... visit http://click2shoppe.edycart.com (click)

Comments

Popular posts from this blog

MSS? Apakah?

Big Pay Scammer

6kg hilang dalam masa 14 hari? Ini tips untuk mereka yang nak kurangkan berat badan.