Salam Khamis semua.....
bersawang2 dah blog ni lama x update.. a little bit bz... ngan wedding adik aku + anak aku warded lak + mghbskn weekend kat Lumut (boring giler!) & mcm2 lg ler.... owh ye.. biz online aku masih berjlan seperti biase... may be marketing x berapa kencang sb internet access to FB very limited.. (ni gara2 xbyr bill 'beruk'band pye pasal hhahah) .. klu survey2 mari la melawat kedai saya at http://click2shoppe.edycart.com ataupun nk cepat click SINI jer .. ade few update yg aku xsempat buat marketing & ade few barang baru masuk.. berminat do PM me.. FB ade email ade phone ade WhatApps pun ade.. view details kat bawah ye..... ok tu citer pasal biz.. N3 ni aku nk citer pasal wedding adik aku... dah selamat jadi laki org dah... pas ni jgn kje asyik nk membuta je kje ko juan oiii cuba bawak2 belajar rasa tggjwb... deiii mati sok ko tdo la puas2... ms hdp ni tido hy keperluan utk rehatkn badan byk lg benda lain bole ko buat selain tdo! hambikk ko khutbah dari akak ko yg sgt prihatin... ehhehehehe

anak2 aku... ready for the 'nikah' ceremony

'Nikah' ceremony on 30th March 2012

Big day on 31st March 2012

Ni majlis kat umah aku 7th Apr 2012.. simple jer.. Alhamdulillah selesai semua... for both of you (NOORIZUAN & SITI NADIA), Selamat melayari alam rumah tangga.. kekal ke hujung nyawa.. sorry no Hadiah for you all sb hadiah kasih sayang from akak more valuable than anything on this world... (ayat2 org yg dh kekeringan poket sebenarnya.. huhu) LAST BUT NOT LEAST..... jeng..jeng..jeng.... . .
 .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

PENGANTIN LAMA (25 NOV 2007) ahhahahahahahha..... (malu2 plak org tua ni a.k.a Mr.Hubby ni.. nyampah i..hihi)

pstt..pstt... yg gmbr budak free hair ala2 terkene air karat tu... bakal adik ipar gak.. bila??? tguuuuu je la.... heheheheh

-END-

Comments

Popular posts from this blog

MSS? Apakah?

Big Pay Scammer

6kg hilang dalam masa 14 hari? Ini tips untuk mereka yang nak kurangkan berat badan.