Thursday, March 22, 2012

CULIK???
Suzie AhmadThursday, March 22, 2012 0 comments

Dah lama gak bersawang blog aku ni.. been bz skit lately + limited access to the internet...

cuba baca berita ni yg aku petik dari SINI

KUANTAN - Siti Nur Fatihah Mahadi (gambar kecil), 15, yang sebelum ini didakwa menjadi mangsa culik sebelum ditemui semula di rumah keluarga kekasihnya di Pekan, Pahang memberitahu dia sengaja melarikan diri kerana tertekan dengan keluarga.

Bagaimanapun, polis setakat ini belum mendapat maklumat lanjut mengenai bentuk tekanan yang dihadapi oleh gadis itu sehingga memaksa dia mengambil jalan singkat untuk lari dari rumahnya di Taman Tas di sini.

Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Pahang, Senior Asisten Komisioner, T. Narenasagaran berkata, perkara tersebut diakui sendiri oleh Fatihah yang memberitahu dia tidak diculik sebaliknya sengaja lari untuk tinggal di rumah kekasihnya yang berusia 26 tahun.

"Laporan yang dibuat kepada polis mendakwa gadis tersebut telah diculik adalah tidak benar. Gadis itu sendiri mengaku dia tidak diculik tetapi keluar rumah dengan rela hati kerana tekanan perasaan," kata beliau pada sidang akhbar di pejabatnya di sini semalam.

Kosmo! semalam melaporkan Fatihah yang dikatakan hilang pada Ahad lalu semasa keluar membeli kad tambah nilai prabayar di Taman Tas di sini diculik oleh dua lelaki dan seorang wanita.

aku confuse gak dlm umur yg baru 15thn ape yg ko tertekan sgt..? mak bapak ko bercerai? bergaduh? ape la budak2 zaman sekarang kan.. ambik jln mudah & singkat jer.. merajuk, tertekan lari umah.... sayang dik oiii dunia ni luas dik... hbs kan blaja dlu.. then baru ko tau cmne hidup ats dunia nih.. klu ko xhbs blaja ssh hidup dik non... cuba klu berfikir tu kasik panjang skit.... nasib xde ape jd.. kot2 la bf ko tu jenis perangai "SETAN" silap2 ko kne rogol.. dahhhhhh trauma sepjg hidup! Ya Allah jauhkan la anak2 ku dari perkara2 sebegini... Amin.........
*just my 2 cents*


Apa Kata Anda

In Category :
About The Author Suzie Ahmad Langkawi, Kedah, Malaysia Full time Shaklee Independent Distributor dengan pendapatan 4 angka sebulan, Ibu kepada 2 cahaya mata. Nak tau cara menjana pendapatan 3-4-5 angka dengan Shaklee? SMS/Whatsapp: 0132650441. Terima Kasih kerana sudi singgah di blog saya.. :-). Facebook

0 comments

Post a Comment