Tuesday, January 3, 2012

*---* mood: masih lg SAKIT HATI*---*
Suzie AhmadTuesday, January 03, 2012 2 comments

awal2 tahun ko dah buat aku sakit hati.. boleh tak tlg jaga skit perasaan & hati aku nih?????? ko igt aku ni patung bernyawa xde hati ngan perasaan?????!!! aku ni sape ngan ko? if you don't want me anymore juz let me go okeh!!!! arghhhhhhhhh!!!! GO AWAY!!!!!!! PLEASE!!!!!!

Apa Kata Anda

In Category :
About The Author Suzie Ahmad Langkawi, Kedah, Malaysia Full time Shaklee Independent Distributor dengan pendapatan 4 angka sebulan, Ibu kepada 2 cahaya mata. Nak tau cara menjana pendapatan 3-4-5 angka dengan Shaklee? SMS/Whatsapp: 0132650441. Terima Kasih kerana sudi singgah di blog saya.. :-). Facebook

2 comments:

  1. apesal lak ni suzie... jgn marah2.. nanti kene jual. hehehe

    ReplyDelete
  2. awal tahun baru ni Suzie kuat berangin.. takottt wooo .. hehe

    ReplyDelete