Tuesday, December 13, 2011

Power Pumping...
Suzie AhmadTuesday, December 13, 2011 0 comments

Assalamualaikum.............!

erm byk nak citer nih..

1) kisah pertunangan adik aku pada 20/11/2011 ari tu
2) kisah jalan2 kitaorg ke taiping baru2 nih
3) mcm2..................... tp tiada masa lg.....

ape kene mengene dgn tajuk ek???

kisahnyer begini... masa Adam masuk spital ari tu dia agak kurang selera utk susu/mkn... yg aku pun bijak! dia xnk susu xde la aku pam dgn alasan botol hbs (memang ye pun tp bole jer klu nk g bli lain tp malas!)

bila Adam dh sihat dia jd berselera sgt utk susu/mkn.. aduiii kdg aku naik heran dah sendawa bagai dia tetap nk susu gak lg.... & susu pun bila pump dah xmcm dlu.. xpenuh botol 5oz tu asyik dpt 2.5 - 4oz jer... lama2 stok dlm peti ais pun kurang.. botol byk lebih....

erm ape nak di buat ni....? org ckp mkn durian & ari tu aku mkn durian 2 ulas jer pun... memang la membykkan susu.. tp...................... utk 2 hari jer pas tu kembali mcm biase.... haishhhh xbole jd nih........

after ber blog 'walking' aku terjumpe 1 solution iaitu 'POWER PUMPING'!

caranyer:
1) utk double pumping: pam 10min rest 10min pam 10min rest 10min. buat dalam masa sejam... buat selama seminggu... & bole lihat hasilnya.....
2) utk single pumping: Pam sebelah 10min then sebelah lg 10 min.. buat dalam masa sejam .. buat selama seminggu & bole lihat hasilnya.....

Seelok2 nyer buat tghmlm... sb after 12mlm hormon prolaktin adalah tinggi waktu tu susu tgh byk...

tp...














BILA AKU NAK START BUAT NIH???????????
MALASNYER...... MALAM KIRA NAK TIDO JER......

tetiba aku lost word..... sendiri mau igt la.....!

Apa Kata Anda

In Category :
About The Author Suzie Ahmad Langkawi, Kedah, Malaysia Full time Shaklee Independent Distributor dengan pendapatan 4 angka sebulan, Ibu kepada 2 cahaya mata. Nak tau cara menjana pendapatan 3-4-5 angka dengan Shaklee? SMS/Whatsapp: 0132650441. Terima Kasih kerana sudi singgah di blog saya.. :-). Facebook

0 comments

Post a Comment