Kurau Stone Fishing & Highland Stay

Masih dalam mood cuti Aidiladha....

Aidilfitri ari tu dah balik ke Johor kan... so Aidiladha harus lah turn aku... huhu... tp nak balik Bangi ape jer ade kan? Mak Abah kje lg Sabtu tu.. so we decide to balik ke tanah tumpah darah ku... mana lg Tepen (read: Taiping) ler yeop...!!!! Felda Ijok dah xde sape (ade la pak cik aku tp dia mcm dah berpatah arang berkerat rotan ngan kami semua. xtau nape.. lama dah xjumpe chik..ape la kabo dia kan) so kitaorg balik ke Batu Kurau umah mak long aku yg aku panggil Along.... Kami xtdo pun umah Along sb segan ngan anak2 tiri dia (Along ni kawin ngan duda) kami hanya menziarah Along jer... sepjg 2 hari kat sana kami stay kat...
Dan ini no bilik kami
ini keluasan bilik nyer... bole tahan..... (sila abai kan 2 umat manusia yg sedang bergumpal ats katil tu yer...)

kepada sesiapa kaki pancing mmg syok la duk sini sb sume ade ha!!! memancing la ko sampai muntah darah!!!
kat sini ade tempat makan (start kul 3ptg breakfast & lunch sila merayap2 ke pekan batu kurau :-) )
kat sini ade tempat nak stay.. agak selesa... (tp xde water heather.. waaaa..... nk mandi pg pikir 18x sejukkkkkk!!!)
makan pun sedap & murah.... tp xde gambar sb kebulur sorg2.. hahahaha (ni kes terlelap sampai 10mlm masing2.. sejuk!! sb hujan..tdo manyak syioookkkkk!)
so sila layan gambar berikut (klu ade aksi gedik from my lil girl sila abaikan dia mmg suke enter frame)


gambar tempat memancing xdapek nak snap... Mr.Hubby g mancing kul 11mlm.. boleh? saje jer nak sabotaj aku.. dah sah2 la aku xleh follow kan??? kan??? dengki!
so kepada yg sesat2 nk mencari kelainan bole la nginap kat tempat ni...

ape pun aku sgt happy sb balik ke tanah tumpah darah ku.... lama giler weiiii xbalik sini..... bertahun.... almost 3years... hahaha marah org perok... lupe negeri... maap ler yeop yong... teman bkn lupe... tp x ingat........ kui3.....

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Big Pay Scammer

MSS? Apakah?

6kg hilang dalam masa 14 hari? Ini tips untuk mereka yang nak kurangkan berat badan.