Puasa : Day 4

Diam x diam dah 4 hari umat Islam berpuasa. sekejap je rasa masa berlalu.... tp aku sehari pun belum berpuasa lg.. kenapa?? sebab day 1 masa bangun utk sahur cik P ade la plak.. huhu.... igtkn hari ni dah bole pose coz semlm sepjg hari cik P xkujung tiba... tp again bila nak tido mlm td cik P datang la plak... xpe la ade hikmah di sebalik nyer insyAllah.... ye la aku kan menyusukan Adam... may be badan aku belum bersedia utk berpuasa.. takut supply susu terjejas....

Alhamdulillah.. hari ke 2 umat Islam berpuasa susu utk Adam masih seperti biasa.. (1st day pose aku xkje.. igt nk pose kt umah.. tp x pun huhu..)
wpun aku xpose tp mcm pose gak sb kat opis aku xmkn sbg mghormati org yg berpuasa...cuma b4 nak g opis aku dah melantak kenyang2... hihi.. ;)

tgk si Ainin.. macam org berpuasa gak.....

Harap2 milk production di hari2 akan dtg akan seperti biase..klu bertambah2 Alhamdulillah.. Murah rezeki... & sekrg dah 3hari jgk badan aku xselesa... aku selesema......... tp milk still mcm biasa... nak tahu rahsia? tgu next entry sb aku ni baru jer beginners... tp doa yg xputus2 kepada Allah SWT semoga susu yg sedikit menjadi banyak & anak ku Adam kenyang... Amin........

Comments

Popular posts from this blog

MSS? Apakah?

Big Pay Scammer

6kg hilang dalam masa 14 hari? Ini tips untuk mereka yang nak kurangkan berat badan.