Bazar Ramadan

Semlm. Ahad. 14 Aug 2011 - First time g bazar ramadan setelah 14 hari umat Islam berpuasa.. memang la rimas.!riams.!rimas.! pye la ramai org + jln jammed!

saja nak story ngan korang semua.. roti john TERBAEK! dari ladang.. 1st time actually aku tau benda ni.. xtau la klu korang mmg dah sedia tau... ;)

ni adalah org yg membuat roti john....

Pak cik ni xde kene mengene dalam ini cerita OK! aku nak citer org2 yg kat blakang tu.. pye la pjg beratur nak dptkn roti john ni.. SEE! termasuk lah laki aku...beratur... harga roti john ni mmg mahal skit dari biase/dari org lain yg jual tp nape ramai org nak? sebab nyer sedapppppp! berbaloi la ngan harga yg korang bayar.. dia ade berjenis2 roti john.. very kreatif kan? xtau la klu tmpt lain ade.. dia ade special ayam/daging, ade tuna, ade sardin, ade yg letak cheese if u want & ++++ aku xsempat snap senarai roti john yg dorg buat sb hujan.... klu xhujan pjg berjela2 dorg beratur.. roti john ni bersalut telur luar & dalam okeh! aku semlm bli roti john daging + xtra cheese.. harga RM6.5, tp mmg sedap.. org macam ni baru kata berniaga.. ko letak harga mahal tp berbaloi xde org nak complaint. for sure org dtg lg.. aku penah gak beli roti john.. biase je mintak daging... dah la xrasa daging + sos cili di campur air lg. ape kejadahnyer?? dah la harga mahal RM4.50. hampas! tobat aku x g dah kedai mcm tuh! org nk niaga ko pun nak niaga gak tp ape ko bt? nak untung jer!

Adam sampai tertido tgu ayah beratur nak bli roti john.. :)
Si kakak pun nak join sekaki xlarat nak tgu lama2.. cian anak2 aku.... at last kitaorg sampai umah ngam2 azan maghrib... Syukur.. dah 14 hari bln ramadhan berlalu...

Eh lupa plak.. kedai roti john dia ni kat pasar keramat.. klu korang g carik la kedai roti john yg beratur pjg confirm jumpe....! ikan bakar dia pun sgt best... ;)


Comments

Popular posts from this blog

MSS? Apakah?

Big Pay Scammer

6kg hilang dalam masa 14 hari? Ini tips untuk mereka yang nak kurangkan berat badan.